Flere som IKKE har ømme pupper?

Merker ingenting til det nå, ei heller i forrige svangerskap, så håper jeg slipper unna

Hatt ømme pupper helt siden EL jeg[emoji85] Enda mer nå, men det kan komme av at jeg går på progesteron gel:)

Hatt ømme pupper helt siden EL jeg[emoji85] Enda mer nå, men det kan komme av at jeg går på progesteron gel:)

ÅÅ, hehe..Jeg har pleid å ha litt ømme pupper under el når jeg tenker meg om, men det går alltid over og kjenner ikke noe til det nå;) Håper det ikke blir for ille hos deg daxsmile3xsmile3

Jeg hadde sykt følsomme brystvorter i 3 dager nå, så jeg tenkte jeg måtte være gravid. Tok av bhn i går og det svei nesten, helt sykt. Vær glad du ikle har det

Haha, nei, ser den..Ikke alt man skal vite med sikkerhet:laughing002 Huff, ja, det er alltid like spennende å gå på do i disse tider..Selv om man vet at man ikke bør gå rundt å bekymre seg så blir en litt sånn på vakt uansett..Håper det går over etterhvert når man kommer lenger ut i svangerskapet....:joyful: Kan bli en bekymringsfull hverdag hvis ikke:woot:
Ja..., alt jeg vil er jo at den skal sitte ❤️
Håper vi får finne roen etterhvert, og det får vi sikkert til. Må bare ta tiden til hjelp:)

Hadde da ikkje sist, og einaste grunnen te at eg har da nå e nok at eg brått slutta amming etter positiv test... :-p

Back
Topp