Flere som IKKE har ømme pupper?

*Håpefull*

Glad i forumet
Det er absolutt ikke et must for meg å ha det, jeg ser meg heldig som ikke har det sånn sett. Men det virker som det er et av de vanligste symptomene ved tidlig graviditet. Jeg kjenner ingen forandringer der i det hele tattSmile.

Har dette kommet litt etterhvert hos dere som har det eller kjente dere det veldig tidlig? Når merker/merket dere endringer/ømhet der?

Merker ingenting til det jeg heller :P

Merker ingenting til det jeg heller :p

Hehe, da er vi hvertfall 2:) Jeg merket faktisk ikke noe til det forrige svangerskap heller...Rakk bare å komme til uke 10, men muligens er jeg en av de som slipper unna de altfor ømme og såre puppene da;):smug: Men, det er fortsatt et langt svangerskap igjen, det er mye i kategorien "uvel" som kan komme ila den tiden:laughing002:rolleyes:

Merker Ingenting jeg heller :-) kom et stykke på vei sist før jeg merket noe. Da kunne det være ubehagelig å dusje :p

Fikk det med første mann dvs stillinger inni mellom ingen ting denne gangen

Hehe, da er vi hvertfall 2:) Jeg merket faktisk ikke noe til det forrige svangerskap heller...Rakk bare å komme til uke 10, men muligens er jeg en av de som slipper unna de altfor ømme og såre puppene da;):smug: Men, det er fortsatt et langt svangerskap igjen, det er mye i kategorien "uvel" som kan komme ila den tiden:laughing002:rolleyes:

Tenker vi bare skal være glad til, husker tilbake til puberteten og kjempeømme pupper med skrekk og gru :P Mange uker og mnd igjen, det kommer nok for vår del også :P

Sist var de så ømme at samboer ikke kunne blåse på meg omtrent uten at det var vondt, nå merker jeg ingen verdens ting. Men sist var jeg kvalm fra et par dager etter positiv test og til uke 16, og nå finnes jeg ikke kvalm uten trigging[emoji85]

Ikke jeg heller [emoji12]

Eg har heller ikkje ømme pupper! [emoji28] Men kjenner dei er blitt litt større då...

Tenker vi bare skal være glad til, husker tilbake til puberteten og kjempeømme pupper med skrekk og gru :p Mange uker og mnd igjen, det kommer nok for vår del også :p

Huff, det var ikke noe jeg vil tilbake til nei:woot:xsmile2 Vi skal være glad til og glede oss over at vi enn så lenge hvertfall ikke kjenner noe..plutselig kommer det ja, haha:joyful::joyful:

Sist var de så ømme at samboer ikke kunne blåse på meg omtrent uten at det var vondt, nå merker jeg ingen verdens ting. Men sist var jeg kvalm fra et par dager etter positiv test og til uke 16, og nå finnes jeg ikke kvalm uten trigging[emoji85]

Oi, såpass ja..Da kan det nok være veldig deilig med et svangerskap uten så mye av den type smerter og ubehag:):smug: Tydeligvis ganske stor forskjell fra svangerskap til svangerskap hos samme personSmile Håper du får en fortsatt fin graviditet nåxsmile9

Eg har heller ikkje ømme pupper! [emoji28] Men kjenner dei er blitt litt større då...

Hehe, da må du vel til å investere i større BHer snartxsmile2 Spennende hvilken utvikling og reise man skal gjennom i en graviditet:) Sist kom jeg til uke 10, kjente ikke at de ble større heller..men alt som skal skje skjer nok tidsnok uansett;)

Merker kanskje biiiiiiiiiittelitt, men det er ikke stort å skryte av:p
Men sist jeg var gravid så begynte jeg ikke å kjenne skikkelig på det før kanskje en uke etter Ikm. Og da var de så harde og vonde at det kjentes ut som de skulle sprekke..
Så har 1 uke på meg da;)

Merker kanskje biiiiiiiiiittelitt, men det er ikke stort å skryte av:p
Men sist jeg var gravid så begynte jeg ikke å kjenne skikkelig på det før kanskje en uke etter Ikm. Og da var de så harde og vonde at det kjentes ut som de skulle sprekke..
Så har 1 uke på meg da;)

Hm, ja, jeg glemmer litt at jeg er veldig tidlig ute enda, haha:p;) Min IKM er først om to dager...Så da har man en stund å gå på enda:D:laughing005 Har du IKM i dag du da ca? Deilig når det faktisk er ikke kommende mens (med positive tester):cool05:cool05:dance008:dance008

:D
Hm, ja, jeg glemmer litt at jeg er veldig tidlig ute enda, haha:p;) Min IKM er først om to dager...Så da har man en stund å gå på enda:D:laughing005 Har du IKM i dag du da ca? Deilig når det faktisk er ikke kommende mens (med positive tester):cool05:cool05:dance008:dance008

Ja jeg har vært like spent hver gang jeg har vært på do idag, hehe :D
Men om ikm er idag eller imorgen vet jeg egentlig ikke, men de siste syklusene har vært ca 29 dager imellom, altså tanta kom vel da på dag nr 30. Så kanskje jeg har ikm i morgen isteden da?
Vet ikke lenger jeg.......haha :joyful:
Får ikke til å regne ut termin en gang jeg så. Ikke akkurat hjernekirurg på dette området ser du :nailbiting:

:D

Ja jeg har vært like spent hver gang jeg har vært på do idag, hehe :D
Men om ikm er idag eller imorgen vet jeg egentlig ikke, men de siste syklusene har vært ca 29 dager imellom, altså tanta kom vel da på dag nr 30. Så kanskje jeg har ikm i morgen isteden da?
Vet ikke lenger jeg.......haha :joyful:
Får ikke til å regne ut termin en gang jeg så. Ikke akkurat hjernekirurg på dette området ser du :nailbiting:

Haha, nei, ser den..Ikke alt man skal vite med sikkerhet:laughing002 Huff, ja, det er alltid like spennende å gå på do i disse tider..Selv om man vet at man ikke bør gå rundt å bekymre seg så blir en litt sånn på vakt uansett..Håper det går over etterhvert når man kommer lenger ut i svangerskapet....:joyful: Kan bli en bekymringsfull hverdag hvis ikke:woot:

Back
Topp