Flere som ikke føler seg gravid?

Bkno4702762

Andre møte med forumet
Jeg er 10+3 og jeg føler meg absolutt ikke gravid, lite symptomer, noe jeg har hatt hele veien egentlig, bare litt innimellom. Flere som føler det??

Det er like vanlig med mye symptomer som få eller ingen symptomer, så ta det helt med ro så lenge du ikke får smerter. :-)

Jeg er 10+3 og jeg føler meg absolutt ikke gravid, lite symptomer, noe jeg har hatt hele veien egentlig, bare litt innimellom. Flere som føler det??
Jeg har nesten ikke symptomer selv - kun trøtt, oppblåst, litt ligamentsmerter, og problemer med å gå på do! Allikevel er alt som det skal. Vet at mamma hadde "enkle" svangerskap også, og at dette kan være arvelig :) ingenting å uro seg over :)

Lite symptomer og ingen mage! Hadde jeg ikke hatt ulbilder hadde jeg ikke trodd det!

Har ikke følt meg gravid siden jeg testet positivt! Litt kvalm et minutt en dag av og til. Thats it! Er veldig uvirkelig for meg enda er 13+1!

Helt enig, nyt det! Dere er heldig som ikke har noen symptomer :) det er like vanlig med få symptomer, som mange :)

Formen blei ganske bra rundt uke 9 og bare blitt bedre :). Også hatt ul i uke 12 og var sprell levende gutt!? Hehe
"Klaga over symptom mangel " til søstrene mine igår og kom enstemmig tilbake " det er sånn det er å få gutt det!" :)
Har en indre ro jeg velger å stole på ( den sa jo fra sist det gikk galt). Så bare å nyte gode dager!!:)
14+4 idag

Eneste symptomene her er oppblåst mage og lite energi! Føler meg ikke gravid overhodet, får prøve og nyte det frem til bekkenløsning og andre plager skyter inn for fult :)

Føler meg ikke spesielt gravid nei. Vet jeg skal være glad for lite symptomer, men etter to SA så er det ikke så lett... Har heller ikke ul-bilder og har ikke hørt hjertelyd ennå. Er 10+6 i dag... Prøver å være positiv da!

Her er det å lite symptomer. Og som førstis er det jo litt vanskelig å tro at alt er ok når man ikke har vært på tidlig ul

12+6 i dag, og omtrent ingen symptomer. Trøtt, og magen har begynt å vokse litt, men ellers ingenting. Har vært på UL, og på kontroll og hørt hjertelyd, så det er ingen tvil om "diagnosen" her i alle fall. :P

13 uker i dag, og føler meg ikke akkurat gravid for tiden men hadde det ikke vært for at magen har kommet så hadde jeg ikke trudd det ;) Så du er ikke alene ;)

Back
Topp