Flere som ikke får opp varsler lenger?

jeg får heller ikke opp varsel på tlf :/ men jeg greier ikke å følge med på quotes gjennom mobil da, så må inn på pc uannsett for å få det med meg hva som er skrevet :p
 
Eg får heller ikkje varsel, og det var egentlig ganske deilig. Trur eg skal skru dei av viss dei kjem tilbake. Går berre inn og ser på varsel når eg loggar meg på.
 
Har også Android (HTC) og har sluttet å få varsler på appen..
 
Leter etter feilen.
Kan dere som har problemer med varslene oppdatere appen og se om problemet vedvarer?
Hadde ingen oppdateringer men avinstallerte og installerte på nytt for å være sikkert, og som med Klatremus Lillemann var det ikke til hjelp! :(
 
Ingen oppdatering tilgjengelig og har avinstallert og prøvd på nytt - ingen endring

Her får jeg varsel kanskje to ganger dagen, stå gjerne at jeg har fått 3 nye, men når jeg trykker på meldingen ser jeg at det er mange fler. Vært trøblete i ca en uke nå :/
 
Her kommer det og går. Noen ganger virker det, så plutselig borte igjen
Ellers får jeg det opp sånn
 

Vedlegg

  • 1466073331775.jpg
    1466073331775.jpg
    59,9 KB · Visninger: 67
Får fortsatt ikke opp varsler jeg. Tror det begynner å være en uke nå. Plagsomt at man må inn på trådene og lete egentlig :-(
 
Jeg får varsler i påminnelser. Gjerne et par timer senere. Har reinstallerert appen også!
 
Back
Topp