Flere som ikke er kvalme? Uke 7..

Bkno3842182

Flørter med forumet
Jeg har kun hatt forbigående kvalmebølger til nå, er 6+4. Husker ikke når kvalmen kom fir fullt sist, men tror det var rundt uke 7-8..
Har målt hcg x3 siste uka og den har steget veldig: jordmor kommenterte den da hun så verdien i dag: " den er såpass høy ja!". Pluss at jeg allerede har begynt å få mage så sa hun at jeg kunne forberede meg på tvillinger, men at vi selvfølgelig ikke kunne være sikre på det før ul om 2 uker.
Etter to tap på kort tid kjenner blir det en større symptomjakt enn i de gode svangerskapene jeg har hatt, og det er ganske slitsomt. Sjekker HELE tiden etter blod og klarer ikke å slappe av. Men har vært veldig sliten, blir fortere andpusten og får mer avsmak på mat og drikke, mrn er liksom ikke "all the time" enda og det gjør meg litt bekymret tross høy hcg og begynnende mage...

Er 9+3 og har ikke vært kvalm overhodet. Håper å slippe, er visst flere av kvinnene i min familie som ikke har merka noe kvalme overhodet i svangerskapene sine. Så selv om jeg skjønner dette med å bli stressa så tenker jeg vi kan anta at alt går bra hvis vi ikke får kraftige blødninger. MA er så ekstremt uvanlig at sjansen er veldig liten, og SA merker man jo…

Er ugge, men hadde forventet å begynne spy til nå. Begynte på Xonvea i helgen da jeg syntes at det begynte å bli slitsomt å være uggen hele tiden. Trykker i meg mat for å dempe uggen-følelsen. Skjønner at det er slitsomt å bekymre seg for blod. Har hatt to mindre blødninger allerede og kroppen er foreløpig ikke ferdig med å rydde opp. Bestilte ekstra tidlig ultralyd på Volvat da for å sjekke og forhåpentligvis litt ro.

Hadde forresten og noe mage men jeg trodde det bare er sånn typisk oppblåst mage selv om jeg hadde anlegg for tvillinger da jeg var på ul for snart en uke siden . Er ca 7 uker på vei nå.

Hadde forresten og noe mage men jeg trodde det bare er sånn typisk oppblåst mage selv om jeg hadde anlegg for tvillinger da jeg var på ul for snart en uke siden . Er ca 7 uker på vei nå.
Jeg er ikke oppblåst og det er så rart siden jeg har vært det i de andre svangerskapene. Har allerede fått større rumpe og hofter, men er jo ganske slank i utgangspunktet så merker all økning veldig godt. Hcg er også veldig høy... blir spennende å se på ul.

Var aldri noe spesielt kvalm med første. Var definitivt mer i fjor, men aldri noe voldsomt, kun i bølger. Samme nå egentlig!

Back
Topp