Flere som ikke er flinke til å kniipe?

Jeg tenker på det innimellom. Også prøver jeg å gjøre det, men så blir jeg usikker på om jeg gjør det riktig.. så da slutter jeg igjen.. :P

Hver gang jeg går inn på forumet og ser den knipetråden tenker jeg bare "Jeg suger, dette burde jeg gjøre, hvorfor gjør jeg det ikke, skamme seg, gå å knip nå!" Meeeen så blir jeg sittende og se på en serie og gidder ikke knipe :sorry:
Var utrolig flink før jeg ble gravid, men nå er jeg det ikke. Null logikk der.
Det tar jo ikke så utrolig lang tid, og jeg kan jo se på serie mens jeg gjør det, men det er et ork. Fint å vite det ikke bare er meg som er litt slapp på det. Trodde jeg var en "dårlig gravid" :p
Noen som vet om det hjelper på hvor effektiv du er når du presser(under fødselen)? Prøver å finne motivasjon til å knipe, og hjelper det under fødselen så kanskje jeg finner orket til å begynne :D
Har ingen unnskyldninger, bare latskap her :D

Haha - akkurat som å lese om meg selv.. Kan jo bare knipe MENS jeg ser på tv liksom :p MEN - siden jeg startet denne tråden har jeg knepet hver dag. Bare en gang for dagen, men bedre enn ingenting..? Trikset: alarm på telefonen. Hver kveld kl 22 ringer alarmen, og jeg SKAL knipe. No excuses! Prøv det du og ;)

Haha - akkurat som å lese om meg selv.. Kan jo bare knipe MENS jeg ser på tv liksom :p MEN - siden jeg startet denne tråden har jeg knepet hver dag. Bare en gang for dagen, men bedre enn ingenting..? Trikset: alarm på telefonen. Hver kveld kl 22 ringer alarmen, og jeg SKAL knipe. No excuses! Prøv det du og ;)
God idé! Må skjerpe meg på dette, vil jo helst komme tilbake til normalen igjen etter fødselen :p Kniperutinen begynner i dag og skal være til babyen popper ut(og etterpå så klart!)

Back
Topp