Lille2015 Forelsket i forumet Septemberlykke 2015 10 Apr 2015 #2 Ja, jeg hikker og nyser om hverandre hehe...
Zeena Gift med forumet Septemberlykke 2015 10 Apr 2015 #3 Lille2015 skrev: Ja, jeg hikker og nyser om hverandre hehe... Klikk for å utvide … haha.. høres ut som meg.
Lille2015 skrev: Ja, jeg hikker og nyser om hverandre hehe... Klikk for å utvide … haha.. høres ut som meg.
D DiaSusa Forelsket i forumet 10 Apr 2015 #5 Hikker mye ja.. Og ofte bare to eller tre gikk før det går flere timer til neste :/
Lykke i September Gift med forumet Septemberlykke 2015 10 Apr 2015 #6 Ja, men hadde det mest for noen uker siden.. Nyser selv om jeg tar allregimedisiner, mer enn vanlig..
Ja, men hadde det mest for noen uker siden.. Nyser selv om jeg tar allregimedisiner, mer enn vanlig..
Først en sønn, nå en datter <3 Elsker forumet 10 Apr 2015 #7 Jeg hikker sånne "harde" hikk, akkurat som når man får en hikk, bare at den drar inn masse luft og Gjør vondt! Mange ganger om dagen!
Jeg hikker sånne "harde" hikk, akkurat som når man får en hikk, bare at den drar inn masse luft og Gjør vondt! Mange ganger om dagen!
sawyer1992 Venter et lite mirakel i september, 2015 <3 24 Apr 2015 #8 Har hikket omtrent hver dag siden uke 5! Ofte flere ganger om dagen, syns det gjør vondt til tider :/
Har hikket omtrent hver dag siden uke 5! Ofte flere ganger om dagen, syns det gjør vondt til tider :/