Flere som har...

Nathalie_91

Glad i forumet
det slik hjemme noen dager? Jeg krøller meg sammen i fosterstilling og gruer meg til å gjøre ferdig.... :eek::wtf::nailbiting::schocked028:sad010:sad010image.jpgimage.jpg

Heldigvis har jeg aldri så mye rot hjemme. Da hadde jeg også lagt meg i fosterstilling. :p

Heldigvis har jeg aldri så mye rot hjemme. Da hadde jeg også lagt meg i fosterstilling. :p
Ikke jeg heller til vanlig, men har vært så dårlig i det siste at klesvasken har jeg ikke prioritert :wacky::rolleyes:

Det er bedre at du prioriterer å høre på kroppen din enn at du vasker tøy. Det er så uviktig i forhold til helse. :)

Når jeg har det som vondest så legger jeg alt rundt meg i sofaen, og så starter jeg ryddingen av det jeg driver med. Ender opp med at sofaen blir full av ting, men jeg kan sitte godt mens jeg holder på, og så kan jeg se tv samtidig :)

God ide ^^

Tror jeg gjør alt jeg klarer nå, også får mannen ta i et tak han også :-)

Ja de trenger ikke bli arbeidsledig bare fordi man er hjemme selv ;)

Hahaha nei :rolleyes::D

Men mannen har en veldig fysisk jobb, så får litt vondt av han xD
Og derfor gjør du litt du også haha :P
Neida, ser hva du mener. Mannen her også har to fysiske jobber, så han er jo veldig sliten i kroppen til tider. Men så er det noe med mannen og hvor stae de er, så de holder jo på til de stuper hehe

Hihi stakkar! Er ikke akkurat gøy å sortere klær! Bortsett fra det som du har spredt all over, så ser det ganske rent og ryddig hjemme hos deg;)
Hos oss er det stort sett ryddig og rent, men det er bare fordi jeg går som en maskin rundt om i huset i hele dag!!! etasjen der ungene beholder seg kan bli veldig rotete til tider og nede i kjelleren der jeg vasker klær er det også mye rot i blant.

hender det hoper seg opp her også med klær her også. får ta litt og litt :)

Godt å høre at jeg ikke er heeeeelt alene her xD klesvasken kan ofte hope seg opp hos oss (hakuna matata.....) da jeg ikke er så nøye på å ta en klesvasken om dagen.. Hehe.. Men i morgen er jeg ferdig..! Bretta alt i dag og i morgen skåla alt i skapet xD
Kan jo ikke gjøre alt på en gang xD

Her har mannen tatt over klesvasken woho det er fantastisk, han bretter sammen med en gang mens jeg vasket ofte tre maskiner etterhverandre og brettet alt til slutt og da ble det myyye

Her kan det godt se ut som et bomba horehus til tider ja... Men da er der gjerne kjøkkenet og oppvask som hoper seg opp og store økter med klesvask som blir slengt på senga.

Og verktøy... Men vi pusser opp da, men Gud, trodde ikke noen trengte såååå mye verktøy... O_o

Back
Topp