• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Flere som har

ThisIsMe

Glad i forumet
rolig baby i magen? Kjenner fortsatt ikke spark jeg, og dette er min 3. Morkaka ligger ikke i veien for spark heller. Ungen er rett og slett bare rolig. Lite spark når jeg hører med doppler også.

Jeg syntes heller ikke det er full fest... men jeg har morkaka foran da..!

Men prata med mamma.. og både jeg og lillesøs var veldig rolige..

Her varrierer det, husker ei fra det terminforumet jeg var på med eldste, hun kjente aldri spak hun, kun noen bevegelser innimellom.

Er så rart, for de 2 andre har vært ekstremt aktive i magen. Men ingen svangerskap er like har jeg hørt....

Mine 3 har jeg kjent tidlig spark fra, både innvendig og utvendig. men denne kjenner jeg litt ifra innimellom. Har morkaka foran, så det er nok noe av grunnen, men føler at han er mye roligere enn de andre var.

Jeg kjenner noe daglig, men ikke så veldig ofte nei... er førstegangs da, men morkaka ligger ikke foran hos meg..

Dette er og min tredje, men det er litt forskjell fra dag til dag om hvor mye han røre på seg el ikke. Har heller ikke morkaka i veien. Men i går så kjentes det ut som rene sirkuset i magen....og veeeldig mye spark og rørelse når jeg bruker doppleren. Mine to første var veldig aktive, spess på slutten. Så regner nok med at han her og blir mer aktiv etterhvert :)

Jeg har morkaka foran jeg også, men kjenner masse spark og bevegelse hver dag - mest på kvelden når jeg endelig kan slappe av ;)

Ulik personlighet på disse små :)

Jeg har morkaka foran jeg også, men kjenner masse spark og bevegelse hver dag - mest på kvelden når jeg endelig kan slappe av ;)

Ulik personlighet på disse små :)

Synes det er så rart jeg. At babyene kan være så forskjellige. At egentlig alt er så totalt annerledes fra første stund...personligheten er der fra befruktninga liksom. Rotete forklart...

Synes det er så rart jeg. At babyene kan være så forskjellige. At egentlig alt er så totalt annerledes fra første stund...personligheten er der fra befruktninga liksom. Rotete forklart...

Rart og fantastisk :)

Back
Topp