Flere som har...

indigo85

Elsker forumet
Unger som tuller illepå nattan nå?

Lille gutt har stortsett sovet fra syv-fem på morgenen, men nå i det siste har han begynt å våkne kl.23- 02-04-06 på nattan. Han får ham stortsett til å sove igjen de gangene han våner før kl.02, men etter det er det kun MME som roer ham og han nekter å sove i sin egen seng etter han har fått MME og da sover han stortsett i sengen sammen med oss etter det. Utrolig slitsomt å ikke få en god natt søvn. Har begynt å ikke la ham sove etter kl.16, men til nå har det ikke funka. Har bare en ille suttrete gutt. Prøver å la ham sove i hel pysj i natt krysser fingrene for at det funker.

Jada, tull og tøys heile natta. Ella sov rundt frå ho var 3 mnd, men no har ho tulla om nettene i snart 2 mnd[&:] Vaknar opp og vil ha pupp 3-7 ganger kvar natt. (mellom 20-07)

ORIGINAL: @dnim

Jada, tull og tøys heile natta. Ella sov rundt frå ho var 3 mnd, men no har ho tulla om nettene i snart 2 mnd[&:] Vaknar opp og vil ha pupp 3-7 ganger kvar natt. (mellom 20-07)

Uff da. Savner virkelig natte søvnen min jeg også. Skulle ønske det var noe som kunne gjøres, men det er vel bare å vente å håpe på at det går seg til etter hvert.

Sånn har vi også hatt det i nesten halvannen mnd nå.. (jada, mager trøst) og forrige helg ble han sjuk med høy feber og utslett (den fjerde barnesjukdommen) og fikk i tillegg en tann... Men nå er det akkurat som han har blitt helt frisk igjen. Er deilig. I natt våkna han ikke før hall 6, og da ga jeg han litt mme, så sovna han til 7 igjen[:D][:D][:D]

Er nesten verre med sånne netter etter at en har blitt vant til å sove hele natta... Er ikke noen tenner på gang, da?

har vært en del tull her også den siste mnd. Snuppa har vært superflink og sovet om natta i flere mndr... Og JA det er slitsomt... pappan sover jo like godt uansett[:'(]

Back
Topp