Er 100% sykemeldt denne uken etter et «lite» sykehosopphold. Det har ikke vert bra for lommeboken [emoji23]
Har bestilt fra jollyroom og babyshop for 5/6000[emoji28] så har jeg en handlekurv hos mamma-mia klart på 12 000!! Å om jeg sender den igjennom er jeg så og si ferdig med handelen[emoji44]mangler bare litt klær og småputl.
Normalt å være ferdig med å handle alt når man er akkuratt kommet halvveis i svangerskapet?[emoji28][emoji28][emoji28][emoji28][emoji28]
Har bestilt fra jollyroom og babyshop for 5/6000[emoji28] så har jeg en handlekurv hos mamma-mia klart på 12 000!! Å om jeg sender den igjennom er jeg så og si ferdig med handelen[emoji44]mangler bare litt klær og småputl.
Normalt å være ferdig med å handle alt når man er akkuratt kommet halvveis i svangerskapet?[emoji28][emoji28][emoji28][emoji28][emoji28]
ellers kommer det garantert til å dukke opp noe jeg bare "må ha "
Men det er jo så mye fiiiiint!!! Og så er det salg også er det rabatt også... også.... uff a meg... 
men har sydd en pysj og en body til de første dagene. Str 52 så ikke sikkert de blir brukt engang, men da får de ligge klar til gave. Blir sikkert noen som får bebis som ikke blir så stor