Flere som har rolig baby i magen?:)

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
lille prinsen min er veldig rolig. Har morkake foran så kjenner lite. Men er romstrering( ikke like mye spark mer), dytting osv på morgenen, noen ganger om natta og når jeg skal legge meg.er ikke masse når det først er heller. Ikke hele dagen som andre har.

Har du rolig baby ?:)

Lillegutt har vært ganske rolig den siste uken, men siden klokken 4 inatt har han vært spinnvill :D starta med hikking, så begynte han å sparke maasse. Kjent det i hele dag nå og kjærestn har også fått kjenne sparkan/bevegelser en god del idag^^

Min har vært super aktiv frem til nå.. Nå er hun veldig rolig på dagen, kan dytte litt av og til - og veldig aktiv på kvelden når jeg legger meg ned på ryggen. Kanskje det er fordi hun har mindre plass, men det jeg kjenner et mønster i bevegelsene. Ofte bevegelse til samme tider hver dag osv :) Har morkake bak, så jeg kjenner tydelig da.

Lillegutt har vært ganske rolig den siste uken, men siden klokken 4 inatt har han vært spinnvill :D starta med hikking, så begynte han å sparke maasse. Kjent det i hele dag nå og kjærestn har også fått kjenne sparkan/bevegelser en god del idag^^
Ååå <3 heldig du !

Min har vært super aktiv frem til nå.. Nå er hun veldig rolig på dagen, kan dytte litt av og til - og veldig aktiv på kvelden når jeg legger meg ned på ryggen. Kanskje det er fordi hun har mindre plass, men det jeg kjenner et mønster i bevegelsene. Ofte bevegelse til samme tider hver dag osv :) Har morkake bak, så jeg kjenner tydelig da.
Heldig som kjenner det så tydelig :)

Hun her gir meg stort sett noen vonde spark innover for tiden,men ikke mye - ellers kjenner jeg godt at hun beveger seg mye når jeg hviler hendene på magen. Men i det daglige kjenner jeg ikke like mye lenger, siden det er trangt og bevegelsene glidende.. Synes det er greit, var inne på tanken om adhd-barn for en stund tilbake :-P ;-)

Back
Topp