Flere som har rolig baby ? :D Hvordan er deres baby ?

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Hvordan går det med dere nå ? :D er selv i uke 30+0. Innbiller meg selv at min sover 90% av døgnet, for kjenner spark/ mer bevegelse nå da på morgenen, noen ganger i løpet av dagen og litt på kvelden. Har også morkaka foran så det forklarer mye :)

Var hos lege på fredag og målte blant annet fosterlyd, og ho sa "du har en veldig aktiv baby, all den lyden du hører er bevegelse/spark". Og tenkte til meg selv "Jaha, kjenner ingenting jeg :p" Hehe.

Hvordan er deres baby? :)

Vår baby er helt vill, spesielt den siste uka. Er en dag innimellom at han kanskje er litt sliten å lader opp til neste økt :-P hehe... Blir han sånn når han kommer ut kommer vi til å få kjørt oss hvertfall :-D hehe...

Er for det meste i bevegelse. Veldig uvanlig for meg denne gangen siden jeg har hatt morkaken foran med de to andre. Nå er alt så ømt og jeg kjenner hver en bevegelse. Blir noe stønning til tider når han sparker utover for det er jaggu meg ikke mye behagelig :rolleyes:

Er for det meste i bevegelse. Veldig uvanlig for meg denne gangen siden jeg har hatt morkaken foran med de to andre. Nå er alt så ømt og jeg kjenner hver en bevegelse. Blir noe stønning til tider når han sparker utover for det er jaggu meg ikke mye behagelig :rolleyes:
Det forstår jeg:D er flere ganger jeg skvetter til

Full fart her spesielt på kvelden. Lærte the hard way i helgen at is og sjokkis til mor = fest i magen all night long!:yuck:

Min er veldig rolig. Men får også høre at det er mye liv på ul og kontroller. Storesøster var helt turbo hele tiden, mens storebror var en mellomting.

Jeg er 28+6 :) Mini er turbo hele døgnet rundt :P

Min er veldig aktiv, men har ganske faste rutiner nå, merker en del når jeg våkner på mårran, så blir det rolig til etter frokost, så blir det rolig til etter lunsj, så blir det rolig til etter middag, og i 20-21 tiden er det null stopp, masse bein/armer som kommer "ut av magen" og søker litt kontakt, så da driver vi å dytter på hverandre en timestid, så kjenner jeg ikke mer før mårran igjen :) sånn har det vert hver dag i noen uker nå :) eller responderer han fint viss jeg vil ha litt ekstra bekreftelser når som helst egentlig :)

Min er også veldig aktiv men nå kan vi rutinene; aktiv på morran før frokost, rolig til middagstid, litt aktiv i 18-19 tiden også full fest fra 22 og til jeg sovner. :P Merker også når hun beveger seg, men sover og når hun er våken og beveger seg :D

Her er det noen få 15-minutters aktive perioder i løpet av dagen, kanskje 4-5 ... Deretter er det full fart fra jeg legger meg i 23-tiden og så og si hele natten. Sukk og gjesp. Håper han har en litt mer normal døgnrytme når han kommer ut :)

Påsan her har også faste rutiner, og våkner til når jeg står opp, beveger seg dovent, det samme et par ganger til i løpet av dagen og så er det party fra ca kl. 24 og utover et par timer. Og derfor er jeg på forum istedenfor å sove på denne tiden *sukk* :D

Påsan her har også faste rutiner, og våkner til når jeg står opp, beveger seg dovent, det samme et par ganger til i løpet av dagen og så er det party fra ca kl. 24 og utover et par timer. Og derfor er jeg på forum istedenfor å sove på denne tiden *sukk* :D
Elsket siste setning :D

Hun her er mest aktiv om morgenen, syns vist det er kjempe gøy å vekke meg i 5-6 tida med enten turn eller kickboksing :p Og kan da holde det gående i flere timer til jeg står opp... Føler meg rett og slett sparket ut av senge noen morgener... hehe... Så er hun ganske rolig hele dagen, først etter middag og når jeg har funnet sofaen om kvelden våkner hun og vil ha mye oppmerksomhet igjen ;)

Hun her er som regel litt aktiv på morgen og veldig aktiv fra kl.22-02. Men noen ganger i de siste dagene har hun hvert mer aktiv enn før, holder på i full rulle hele dagen.... Har morkake foran så er nok derfor jeg kjenner generelt lite igjennom døgnet. En sjelden gang merker jeg henne på natta også, men det er veldig sjeldent.

Han var roligere når det var varmt ute, men nå er han ikke så rolig lengre :p jeg er 34+3 :)

Back
Topp