Flere som har problem med appen ?

Okt15,nov17♡

Flørter med forumet
Her må jeg jo logge inn hver gang jeg skal inn på appen og sånn har det aldri vert før for min del hvertfall. Kjenner jeg holder på å bli gal av det [emoji85][emoji85][emoji85]

Her må jeg jo logge inn hver gang jeg skal inn på appen og sånn har det aldri vert før for min del hvertfall. Kjenner jeg holder på å bli gal av det [emoji85][emoji85][emoji85]
Akkurat samme har skjedd med meg også [emoji34]

Det har vært sånn hele uka. Skikkelig teit spør du meg.

Masse problemer siste uka! Har faktisk ikke fått til å logge inn på ei lita uke [emoji53]

Kjenner jeg ikke har tålmodighet til det [emoji85] blir nesten litt sur på hele appen .. [emoji85]

Samme her, gidder ikke det styret så har ikke vært på forumet hele uken pga det.. Blæ!

Jeg ble logget ut av appen men får ikke logget meg på igjen. Jeg synes det er styrete og har derfor vært mye mindre på forumet siste dagene.

Skjedd med meg også, men har bare trykket på tilbake knappen eller avbryt (husker ikke hva som kommer opp) så har jeg sluppet å logge meg inn på ny hvertfall, merkelig.. men prøv det viss det skjer flere ganger![emoji4]

Har ikke fått logget meg inn i appen siden forrige torsdag jeg. Er ikke like ofte innom her, for jeg er ikke så glad i å bruke nettleseren på mobilen til forumet.

Har ikke fått logget meg inn i appen siden forrige torsdag jeg. Er ikke like ofte innom her, for jeg er ikke så glad i å bruke nettleseren på mobilen til forumet.
Hadde samme problemet for en stund siden også var alt bra en stund og nå må jeg logge på hele tiden så er ikke like mye innom som før .. kjedelig.[emoji53]

Skjedde med meg og. Sletta heile appen og lasta ned igjen, funka på andre forsøk. No har den ikkje tøysa på dagavis :)

Det er et problem som jobbes med. Feilen er funnet, men tydeligvis ikke løst... veldig mange som har hatt problem med dette lenge.

Back
Topp