Okt15,nov17♡
Flørter med forumet
Her må jeg jo logge inn hver gang jeg skal inn på appen og sånn har det aldri vert før for min del hvertfall. Kjenner jeg holder på å bli gal av det [emoji85][emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme har skjedd med meg også [emoji34]Her må jeg jo logge inn hver gang jeg skal inn på appen og sånn har det aldri vert før for min del hvertfall. Kjenner jeg holder på å bli gal av det [emoji85][emoji85][emoji85]
Hadde samme problemet for en stund siden også var alt bra en stund og nå må jeg logge på hele tiden så er ikke like mye innom som før .. kjedelig.[emoji53]Har ikke fått logget meg inn i appen siden forrige torsdag jeg. Er ikke like ofte innom her, for jeg er ikke så glad i å bruke nettleseren på mobilen til forumet.
Jeg prøvde å slette appen og laste den ned igjen i går. Håpet det funket men er det samme her enda .. [emoji85]Skjedde med meg og. Sletta heile appen og lasta ned igjen, funka på andre forsøk. No har den ikkje tøysa på dagavis![]()