Flere som har opplevd

Runs4chocolate

Glad i forumet
Januarskatter 2015
å slutte å puste på natta? og da mener jeg såpass lenge at du våkner av det? Har sliti med å puste i hele natt :( våkna med en følelse av å bli kvalt flere ganger. Til og med snuppa som jeg ikke merker noe til mellom midnatt og ca 730 gjorde masse tumulter i magen så jeg våkna og fikk puste igjen. Ordentlig ekkelt, blir liksom litt redd for å sovne :(

Uff da :( ikke bra. Skjer set kun når du ligger på ryggen?

Det er ikke normalt, men heller ikke unormalt. Det presses på lunger og året.

Kanskje snakke med lege/Jm om dette?

I mellomtiden hadde jeg nok prøvd å sove på siden. Bruk dyne/ammepute/pute mellom beina og prøv å støtte deg mest mulig opp på siden. Og heve øvre del av kropp og hode.

Har ikke opplevd dette, derimot snorker jeg visst mer enn normalt :P

Så skremmende opplevelse. :| har heldigvis ikke opplevd det selv. Men hadde jeg vært deg,ville jeg tatt kontakt med jordmor/doktor og fortalt om det. De har kanskje tips eller forklaring

Sover bare på siden, og våkna liggende på siden, og vi har god lufting på soverommet. Skal til legen til uka uansett så skal nevne det ja.

Uff så ubehagelig :( Ikke merket det nei. Men merket at jeg føler hjertet stopper opp, og jeg venter på at det skal starte igjen på en måte. :/ Nevn det for legen du <3 Ikke godt å være redd for å sovne! *klem*

Ikke en kjekk opplevelse. Ikke opplevd det selv men våkner gjerne av meg selv som snorker, noe jeg ikke gjorde før. Mannen reagerer også på at jeg puster tyngre om natten og at det av og til høres ut som om jeg er skikkelig tett i nesen.

Ikke en kjekk opplevelse. Ikke opplevd det selv men våkner gjerne av meg selv som snorker, noe jeg ikke gjorde før. Mannen reagerer også på at jeg puster tyngre om natten og at det av og til høres ut som om jeg er skikkelig tett i nesen.

Har ikke fått høre at jeg snorker enda :) og jeg legger meg først så hadde nok fått høre det hehe. Nesa er veldig tett for tiden her også, det hører med graviditeten

Søvnapnè? Sjekk det hos legen. Det synker oksygenmetningen i blodet og hjertet må derfor jobbe hardere og fortere for å få oksygen rundt i kroppen.
Aldri opplevd det selv, men få det sjekka, selv om det 'bare' er under svangerskapet.

Back
Topp