Flere som har nattåpent? :-p

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Fler enn meg og Frida som er våken midt på natten? :-)

Nei, her begynte bøtteballet kl 06.
Håper dere fikk lagt dere igjen :)

Ja. I to tiden og 5 tiden her.

Last edited:
Nei, her begynte bøtteballet kl 06.
Håper dere fikk lagt dere igjen :)
Uff a meg:-/ Nei, vi sovnet aldri før 04.30.. Fytte rakkern for en natt. Nå er det full fart med levering i bhg.. ;-)

Vi var våken kl 4.15, men hun måtte ligge i sengen. Litt i sin og litt i vår. Så sovnet hun kl 6, men da stod selvsagt brødrene opp...

Blir tidlig kveld i dag kjenner jeg.

Har nå funnet ut at snuppa våkner tidlig fordi hun klør sånn i gummene. Har sår på den ene fingen etter å ha tygget på den, selvom hun har biteringer og alt det der..

Frida og jeg er stort sett våkne 2 timer mellom 2-5. Hun ligger og skravler og jeg vil bare sove. Drepen.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Her er det ikke nattåpent. Takk og lov!
Er helt avhengig av søvnen min for å klare å fungere i hverdagen og det virker det som om baby er også:)

Er ikke nattåpent her heller, heldigvis og bank i bordet! Dvs vi ammer en eller to ganger ila natta, men det går sin gang uten at verken jeg eller lillemann får det med oss. I svime begge to :)

Haha, lille her og kan finne på å skravle med tutten, kaninen og dyne midt på natta. Som oftest sovner hun igjen uten mye mas da, så vi ligger å prøve å sove på tross av smørblid skravling...

Her er det vidåpent. Våkner hver time eller mer. Sovner igjen om hun får pupp. Men i natt nektet mor. Det resulterte i at hun var våken i to timer. Fikk mat (gått 4 t siden siste amming da) og sov 1 time. Våken en halv time og sov to timer. Ammet og sov to t til.
Er lei av å være smokk nå. Ikke fått sove på puppen i hele dag. Ammer i søvn og tar fra henne puppen.

Dere dom har skravlete babyer, er hvertfall så "heldige" T det ikke bare er gråt da:-) Hihi

Her er det ikke bare gråt, men hylskriking. Og det tar på mammahjertet.
Ånei!! Uff å uff:-/ Vi har hatt noen intense netter og dager nå. Lillemor har vært syk:-( Det er det værste jeg har vært med på! Ære være kolikk foreldre!!!!!

Ja, ære være til dem. Jeg jobber med syke nyfødte og når de gråter takler jeg det på en helt annen måte enn når mine egne gråter. Da gjør det veldig vondt.

Ja, ære være til dem. Jeg jobber med syke nyfødte og når de gråter takler jeg det på en helt annen måte enn når mine egne gråter. Da gjør det veldig vondt.
Ja, det gjør kjempe vondt:-( Og nå som hun ikke har villet spise har det bare vært helt utmattende.. Det er godt det bare er for en periode av livet vårt:-)

Nattåpent her også. Mini våkner mellom 00 og 01 og så har vi det gående i 2-6 timer -hurra!
Er heldigvis ingen grining, bare skravlings, utforskning og lek :)
I natt våkna jeg av at hun hadde latterkrampe! Trodde først hun gråt for det var så voldsomt, men neida, hun hadde snudd seg over på magen, kravla under dyna, på magisk vis snudd seg og stukket hodet ut i fotenden av dyna og det var visst urkomisk :p Ellers er titt-tei med dyna og kosekluten mens mamma leser bok slageren her om nettene :p
I natt sovna hun etter bare 2 timer så jeg ser (tror jeg) slutten på denne perioden :D

Her er der nattåpent mange ganger om natta;) heldigvis bare for korte perioder, men det er likevel slitsomt og bli vekt ca hver andre og tredje time.

Her er der nattåpent mange ganger om natta;) heldigvis bare for korte perioder, men det er likevel slitsomt og bli vekt ca hver andre og tredje time.
Veldig slitsomt.. Gleeeder meg til å få sove en hel natt:-)

Da har vi vært hos helsesøster. Hun anbefaler å stenge puppbutikken ved midnatt og ikke åpne den igjen før i (fem) seks tiden. Og at pappa tar den kampen. For kamp blir det. Gruer meg til det. Men om den tas nå eller om en stund, så blir det en kamp.

Back
Topp