flere som har mye kynnere?

Er 30+1 i dag. Den siste uka har kynnere begynt å trenge seg på. I går varte den i 10 min...prøvde å skifte stilling men hjalp lite... måtte bare legge meg i går. I dag har det vært mye kynnere igjen. Uansett hva jeg gjør... slitsomt !

Er 32+6 og har bortimot konstante kynnere og slik har det vært en stund.

Er 35+3 i dag og har kynnere utrolig ofte og hatt det en goood stund nå! Så bare å venne seg :)

Uff, ja... :(

Hatt kynnere en stund nå. Men da har de kun dukket opp når jeg har stresset eller gått fort...

Nå kommer de i grunn nesten regelmessige. 3-4 stk løpet av 1 time, før de holder opp en stund. Heldigvis ikke vonde og bare trening, men kjenner jeg bør roe veldig ned. Skikkelig ubehagelig :P Føler jeg blir kvalt :P

Er 30 uker i dag :)

har hatt dem i flere mnd nå, men kommer hyppigere nå mot slutten. noe som også er vanlig :)

Har hatt kynnere en stund nå men merker de tar seg opp nå mot slutten. Er 33+6 idag. Skal ikke mye til før jeg får kynnere. Har jeg en hektisk dag med mye spasering osv får jeg "straffen" på kvelden og gjerne neste formiddag med kynnere. Slitsomt. Idag blir sofadag etter 2 dager med mye gåing....

Back
Topp