flere som har menssmerter?

Aprilmammaen

Flørter med forumet
jeg har litt menssmerter innimellom.. er det flere som har det?
bekymrer meg jo med en gang, selv om det skal være normat? jeg har mistet en gang for 2 1/2 år siden.. å husker jeg hadde sterke menssmerter den dagen, er sikkert derfor jeg tenker for mye over det og.. har så lyst å bære denne skatten frem!

jaja, noen tanker fra meg...

ikkje akkurat menssmerter, men har ein del ilt i magen. husker ikkje at det var sånn sist, så plager meg litt...

Jeg har en del merkelig smerter rundt omkring i magen. Noe er helt greit, men jeg synes det er så mye..og det var mye når jeg mistet sist også..

Men det har vært sånn siden jeg var 4 uker, og jeg har vært på to ultralyder der alt sto bra til..men jeg synes fremdeles det er for mange vondter da..

Jaaa.. jeg og har en del mens smerte liknede kjennes av ogtil ut som om noen tar og gnir innenifra på mine indre nede i buken, kjennes veldig rart ut..[&:]
Men det er vel normalt?

ORIGINAL: Nnem

Hadde en del de første ukene, men har avtatt nå.

Ja har litt smerter innimellom...
Men det går greit..
Er vant til en del menssmerter til vanlig...

har hatt menssmerter de siste 2 ukene så tror nok det er helt normalt[:)] er ikke sånne typiske menssmerter heller, noe jeg er veldig glad for. Har slitt med vannvittige menssmerter siden jeg fikk mensen som 9-åring så dette er piece of cake[:D]

Er også plaget med masse smarter,spesiellt på kveld/natt og morgen.
hadde ikke det slik med mine andre to. skal også være sakt at dette blir tre heeelt forskjellige svangerskap,dem er som dag og natt alle sammen :)

Back
Topp