Flere som har lite symptomer?

Topprisen

Gift med forumet
Føler jeg har veldig få symptomer på graviditet, ihvertfall i forhold til de to andre svangerskapene:confused: Bortsett fra uteblitt mens, puppene er litt tyngre, og at jeg er oppblåst til tider så har jeg vel ikke så mye mer, flere som har få tegn til graviditeten? Blir jo nesten litt nervøs jeg:rolleyes:

Du er ikke alene, null symptomer!! Måtte ta en ekstra test i helga, bare for å se det enda en gang!;) forrige gang var jeg veldig kvalm og på denne tiden luktet kjøleskapet forferdelig. Men nå er det ingen ting, ikke så mye som litt oppblåst en gang.

<3 Lille Engel Aug12 <3

Du er ikke alene, null symptomer!! Måtte ta en ekstra test i helga, bare for å se det enda en gang!;) forrige gang var jeg veldig kvalm og på denne tiden luktet kjøleskapet forferdelig. Men nå er det ingen ting, ikke så mye som litt oppblåst en gang.

<3 Lille Engel Aug12 <3
Godt jeg ikke er den eneste :P Vurderer nesten å gjøre det samme som deg, å ta en ekstra test.. Bare sånn for å få det bekreftet enda en gang ;)

Jeg har ikke mye symptomer jeg heller, bare oppblåst og noe svimmel. Før hadde jeg steike vondt i puppa, men det har gått bort, og oppblåst, det føler jeg meg ganske ofte ellers også.. :/

Her også.. Ikke et symptom.. Hvis jeg ikke hadde følt på meg at jeg var gravid, hadde jeg aldri testet, men det er ingen fysiske tegn i det hele tatt.. Jeg har
"vanligvis" vært kjempekvalm med oppkast nær sagt hver dag, og ikke kunnet se på kaffeboksen engang.. Nå frister fortsatt kaffe hver morgen, og jeg har kun kjent snev av kvalme én gang, og da hadde jeg bare sovet tre timer om natten, så jeg ville vel vært kvalm uansett.. Når jeg tenker meg om så kom kvalmen muligens litt senere forrige svangerskap også, men jeg husker ikke akkurat når.. Håper virkelig jeg får se et bankende hjerte og en liten reke neste torsdag..

Jeg hadde litt vondt i magen i begynnelsen, litt stikkninger, men nå har det gitt seg. jeg ble jo så nervøs! men er visst helt normalt. Er enda ikke blitt kvalm og håper det holder seg sånn!
Får håpe vi slipper billig unna ;)
Noen sier den kvalmen er litt genetisk, så for min del krysser jeg fingrene for det, min mor var ikke kvalm en eneste dag med meg!

Vi får nyte det så lenge vi kan :D Det kommer nok tidsnok skal du se

Jeg hadde også lite symptomer fra jeg ble gravid til jeg var 7 uker på vei.. Da var det bare litt vondt i puppene som var eneste. Men så kom det sakte men sikkert, å nå har jeg vært nesten konstant kvalm i ei uke, å kasta opp nå nettop! Å jobber i et parfymeri så holdt på å kaste opp på jobb i går fordi en av mine ansatte hadde knust en parfyme tidligere på dagen, så plutselig er jeg super sensetiv på lukter.. :p

Jeg sliter å m symptomer! Eneste er at jeg er trøtt! Tatt 4 tester bare for å være sikker! De lyser mer og mer for hver gang:-) så det er jo ett bra tegn! Mn vis ikke d kommer noen flere symptomer iløpet av påska så kommer jeg til å ringe legen over påske,å be om en koslig ul!

0 symptomer her også.. Vi får være glade for at vi slipper kvalme/oppkast. Tenk på de som sliter med hyperemessis osv. Er så glad jeg slipper det :D Har tatt 14 tester totalt selv, pga lite symptomer, men er vel et par uker siden sist. Noen av de er strimmel da, så har ikke svidd av flere tusen.. Hehe :) Og så hjertet på ultralyd for 2 uker siden, så slår meg til ro med det.. :)

Jeg hadde litt vondt i magen i begynnelsen, litt stikkninger, men nå har det gitt seg. jeg ble jo så nervøs! men er visst helt normalt. Er enda ikke blitt kvalm og håper det holder seg sånn!
Får håpe vi slipper billig unna ;)
Noen sier den kvalmen er litt genetisk, så for min del krysser jeg fingrene for det, min mor var ikke kvalm en eneste dag med meg!

Vi får nyte det så lenge vi kan :D Det kommer nok tidsnok skal du se

Kvalme trenger ikke å være genetisk! Moren min var ikke kvalm i det hele tatt og jeg ligger rett ut og spyr hele dagen. Det handler mer om hvordan kroppen takler mengdene av HCG-hormonene.

Back
Topp