Flere som har lite/ingen symptomer?

HappyMe92

Flørter med forumet
Har nesten ingen symptomer, annet enn lette "menssmerter" inni mellom.
Er 4+3 i dag, så trenger ikke nødvendigvis ha så mange, men ser jo det er flere som har masse symptomer

Hvordan er set for dere damer? :D

Jeg !
Morsomt du lagde en sånn tråd nå for for 10 min siden tenkte jeg om det er no liv inni der pga minimalt med symptomer :-/ er 6+1

Jeg har KUN ømme pupper (når jeg trykker på dem) som er et klart gravidsymptom. Er litt trøtt, men det er jeg alltid og spiser litt mer en vanlig kanskje, men det føles ikke som noe gravidgreier liksom :p
Så det blir mye trykking på puppene bare for å forsikre meg om at de fortsatt er ømme.. Skulle egentlig ønske det skjedde litt mer i livmor-regionen :p

Merker så å si ingenting annet enn luft i magen og treg mage...

Skal sies at det er mulig jeg har aldri så lite grann av noen slags symptomer, men det er så lite at det kan forklares vekk med noe bestandig så ser liksom ikke på det som gravid symptomer, bare at sånn kunne det vært uansett om jeg var gravid eller ikke :-P

Murrer litt innimellom og minimalt med stikkinger i puppene, ellers ingenting. Men er bare 9-10 dpo da .

Ingen symptomer!

Jeg var ganske kvalm med første. Kunne kaste opp 8 ganger i løp av en arbeidsdag. Har vær i grei form de siste dagene og tenkte at dette var jo litt herlig. Så kom kvelden og da gjorde jeg ikke noe anna enn å kaste opp. Så symptomer går opp og ned tenker jeg. Nyt det så lenge du ikke er kvalm. Det er ikke noe gøy.

Jeg var ganske kvalm med første. Kunne kaste opp 8 ganger i løp av en arbeidsdag. Har vær i grei form de siste dagene og tenkte at dette var jo litt herlig. Så kom kvelden og da gjorde jeg ikke noe anna enn å kaste opp. Så symptomer går opp og ned tenker jeg. Nyt det så lenge du ikke er kvalm. Det er ikke noe gøy.

Jada, det nytes til det fulle! Håper jeg slipper unna den værste kvalmen, men det gjenstår jo å se :)

Veldig få symptomer her også. Akkurat nå er det faktisk ingen (6+1), men har tidligere i løpet kjent litt strekking og murring i magen, og hatt litt såre pupper. Men nå er jeg altså helt fri for symptomer. Nesten litt bekymringsverdig.

Veldig få symptomer her også. Akkurat nå er det faktisk ingen (6+1), men har tidligere i løpet kjent litt strekking og murring i magen, og hatt litt såre pupper. Men nå er jeg altså helt fri for symptomer. Nesten litt bekymringsverdig.
Samme her! Er nå 6+6 og merket det bedre opp til sist uke med murringer, smerter, plutselig ekstremsulte, ømme bryst, lett andpusten og konstant vanntørst! Nå... Så godt som ingenting. Prøver å kjenne etter, men ikke lett. Tenker som tidligere innlegg at kanskje jeg hadde vært slik uansett til tross for at jeg ikke var gravid? Rare greier dette her, men tenker vi kan diagnosere oss med symptomjag!;)-Har selvsagt vært inne på tanken om tidlig ultralyd allerede neste uke da jeg blir litt smågal her og synes det er greit å sjekke:)

Vet ikke om jeg er gravid enda da, men jeg føler det på kroppen at jeg er det. *klare drømmer (mye rart) *rennende nese *"rivende smerter" i livmor mot høyre. *kvalm på kvelden. *hodepine *tisser oftere (kjennes ut som uvi til tider) *uren hud *sulten. *lotion utflod. Håper på klar test neste uke :)

Hei! Eneste symptomene jeg har er ømme bryster og litt murringer, men det har jeg også hver gang jeg skal ha mensen:bored: Så hvis det ikke hadde vært for flere sterke positive tester hadde jeg ikke trodd det. Også har jeg jo ikke fått mens da :P Måtte ta blodprøve i går for å være sikker, for har jo nesten ingen symptomer. Er nå 6+3 :D

Back
Topp