Flere som har lite/ingen symptomer?

Samme her! Er nå 6+6 og merket det bedre opp til sist uke med murringer, smerter, plutselig ekstremsulte, ømme bryst, lett andpusten og konstant vanntørst! Nå... Så godt som ingenting. Prøver å kjenne etter, men ikke lett. Tenker som tidligere innlegg at kanskje jeg hadde vært slik uansett til tross for at jeg ikke var gravid? Rare greier dette her, men tenker vi kan diagnosere oss med symptomjag!;)-Har selvsagt vært inne på tanken om tidlig ultralyd allerede neste uke da jeg blir litt smågal her og synes det er greit å sjekke:)
Nå viser det seg at både mamma og søster hadde lite symptomer i starten, så det er kanskje på tide å roe ned bekymringene. ;-) Vi bør nok heller prøve å nyte det, så lenge det varer. :-) Selv om det ikke er så lett.

Lite symptomer, akkurat som sist! Mye kviser i starten(bedre nå) og fryser/svetter om hverandre... Litt ekstra sulten innimellom men det er jeg egentlig ellers også ☺️

Vet ikke om jeg er gravid enda da, men jeg føler det på kroppen at jeg er det. *klare drømmer (mye rart) *rennende nese *"rivende smerter" i livmor mot høyre. *kvalm på kvelden. *hodepine *tisser oftere (kjennes ut som uvi til tider) *uren hud *sulten. *lotion utflod. Håper på klar test neste uke :)

Hat alt det samme som deg, bare ikke så mye drømmer og kvalme. Tisser vel kanskje ikke så unormalt mye heller, men alt dette er ting jeg på en måte har hatt de siste 3-4 mnd men er bare 5+0 i dag da :p Men jeg tar det jeg kan få ;) Hehe

Jeg begynner å bli urolig. Kjenner ingen symptomer jeg. Ikke ømmere pupper en vanlig med progresteron støtte. Ingen kvalme heller.....

Back
Topp