Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg !
Morsomt du lagde en sånn tråd nå for for 10 min siden tenkte jeg om det er no liv inni der pga minimalt med symptomer :-/ er 6+1
Jeg var ganske kvalm med første. Kunne kaste opp 8 ganger i løp av en arbeidsdag. Har vær i grei form de siste dagene og tenkte at dette var jo litt herlig. Så kom kvelden og da gjorde jeg ikke noe anna enn å kaste opp. Så symptomer går opp og ned tenker jeg. Nyt det så lenge du ikke er kvalm. Det er ikke noe gøy.
Samme her! Er nå 6+6 og merket det bedre opp til sist uke med murringer, smerter, plutselig ekstremsulte, ømme bryst, lett andpusten og konstant vanntørst! Nå... Så godt som ingenting. Prøver å kjenne etter, men ikke lett. Tenker som tidligere innlegg at kanskje jeg hadde vært slik uansett til tross for at jeg ikke var gravid? Rare greier dette her, men tenker vi kan diagnosere oss med symptomjag!Veldig få symptomer her også. Akkurat nå er det faktisk ingen (6+1), men har tidligere i løpet kjent litt strekking og murring i magen, og hatt litt såre pupper. Men nå er jeg altså helt fri for symptomer. Nesten litt bekymringsverdig.
Så hvis det ikke hadde vært for flere sterke positive tester hadde jeg ikke trodd det. Også har jeg jo ikke fått mens da