Flere som har lagt på seg allerede?

Livlig :-)

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Her vekta gått opp 3kg allerede!!!!!!!! Konstant sulten...dette ligger an til å bli tungt... Stikk motsatt i forhold til forrige svangerskap.
Er 7 uker i dag. Håper det stabiliserer seg greit etter hvert.

Flere som har lagt på seg hittil i graviditeten?

Her vekta gått opp 3kg allerede!!!!!!!! Konstant sulten...dette ligger an til å bli tungt... Stikk motsatt i forhold til forrige svangerskap.
Er 7 uker i dag. Håper det stabiliserer seg greit etter hvert.

Flere som har lagt på seg hittil i graviditeten?
Har ikke tørt å sjekke :P hehe. Føler jeg har det. Må hoppe opp på vekta på mandag når jeg kommer hjem fra hytta :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har og gått opp 3kg. Nesten 10 uker på vei da og litt for tynn i utgangspungtet:)

Jente født 02.06.10
App taster :)

Alt spørs jo på om du er tynn, normalvektig eller overvektig i utgangspunktet da. Og noe kan sikkert være vann.

jeg er på -2 kilo. Men veide 84,5 kilo da jeg ble gravid, så er absolutt overvektig og håper jeg kun går opp max 10 kilo denne gangen(helst mindre)

Jeg er minus 1 kg, men overvektig her å..

Termin: 14.januar 2015?❤️

Jeg har ikke lagt på meg noe..! men matlysten er bare borte..! :( Håper det bedrer seg :)

Opp ca 1/2kg. Skal ikke opp like mye som sist!

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

1.5 opp.... Men spiser hver 2dre time for å holde kvalmen i sjakk så kunne fort vært mer......

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Nesten 1 kg opp sist jeg sjekket :P men har litt fra før og prøver å ikke spise så mye :P vanskelig :P

7 +0 i dag :D feil :P 7+1 :P

❤️Termin 17.jan.15❤️

Jeg er normalvektig og har svingt et par kg opp og ned. Akkurat nå viser vekta +1,7 kg. Sist svangerskap gikk jeg opp 14 kg men kun 10 av dem var nødvendige fant jeg ut da de rant av med en gang etter fødselen. Så vil helst ikke legge på meg over 10 kg denne gangen. Har begynt å trene igjen også nå :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Har ikke lagt på meg noe enda, men er bare 6+4 da og spiser og beveger meg som vanlig. Gikk ikke opp så mye med de to andre, men var nesten 30 kg tyngre da. Nå er jeg helt på grensa til undervektig, så burde nok gå opp litt mer. Men satser på at kiloene venter litt til..

Back
Topp