Flere som har klipt?

Bellsi

Elsker forumet
Og hvor lenge etter fødsel var dere øm/sår i underlivet? Det er 9 dager siden min fødsel og jeg har fortsatt vondt - må ta paracet flere ganger om dagen. Spesielt etter jeg har sittet lenge, men så gjør det vondt når jeg går for mye også da - ikke enkelt... De sa at man skulle ta kontakt etter 4-5 dager om det var vondt, men jm sjekket meg før jeg dro og sa det grodde fint. Vil jo ikke virke hysterisk heller - og litt vondt må det selvsagt gjøre etter at man har klipt og sydd.. [&:]

jeg ble klipt under første fødsel.
og jeg hadde ikke vondt mer da jeg reiste hjem fra sykehuset..... men dette er nok veldig individuelt...
håper du blir bedre snart!

19 dager etter fødsel her og jeg har fremdeles litt vondt [&:]
Var temmelig vondt de to første ukene, og nå er det mer ømt enn vondt, men fremdeles plagsomt iallefall!!! [:@]

Håper det ikke varer så mye lenger nå!! God bedring til deg!!

Hadde vondes de to første ukene, men revnet litt i stingene[&:] Nå har de fått gro skikkelig og det verker ikke i stingene mere, men er allikevel litt øm nede  avogtil og føler sykt press i underlivet når jeg står/går for lenge.

ORIGINAL: Hønepøne09

Hadde vondes de to første ukene, men revnet litt i stingene[&:] Nå har de fått gro skikkelig og det verker ikke i stingene mere, men er allikevel litt øm nede  avogtil og føler sykt press i underlivet når jeg står/går for lenge.

Ja FYSJ så fælt det er [:@]
Men det er også på vei tilbake nå merker jeg [;)]
Vi må vel bare innstille oss på at det er en del ting på innsida som skal gro i denne barseltiden og ta tiden til hjelp... Selv om jeg går på veggene snart og har sååååå lyst ut å gå tur uten at kroppen kræsjer etter 20 minutt ... [&:][&o][8|]

[:)][:)][:)]

Jeg ble klipt, hadde bare vondt de første timene men var øm i 5 dager etter fødsel.
Hvis du synes det gjør så vondt at du må bruke Paracet er det bare å ta kontakt så kan de jo evnt se på deg en gang til. De er der for oss vet du[:)]

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)

Innlogget som: Bellsi
Brukere som ser på dette emne: Bellsi
ORIGINAL: Klatten

ORIGINAL: Hønepøne09

Ja FYSJ så fælt det er [:@]
Men det er også på vei tilbake nå merker jeg [;)]
Vi må vel bare innstille oss på at det er en del ting på innsida som skal gro i denne barseltiden og ta tiden til hjelp... Selv om jeg går på veggene snart og har sååååå lyst ut å gå tur uten at kroppen kræsjer etter 20 minutt ... [&:][&o][8|]

[:)][:)][:)]

Jeg lurer på om stingene har revnet litt her også - og får veldig press i underlivet når jeg går en tur eller sitter for lenge.. [:'(]

Må vel høre om jeg kan komme på en sjekk - bare for å være sikker på at det gror som det skal...

Back
Topp