Flere som har hatt corona?

Kaffikoppen

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Jeg gikk gjennom corona i mars, var influensasyk med feber i 8 dager, lite energi og tungpuset. Har følt det har gått helt fint etterpå heldigvis. Men mange som har vært syke kjenner jo litt etterpå.

Lurte derfor på om det er andre som har hatt corona, og som merker ekstra belastning pga det når en er gravid?

tror egentlig ikke at en skal bekymre seg for det, men spør egentlig bare av nysgjerrighet om vi er flere som har
 
Nei har dessverre ikke hatt det. Sier dessverre siden jeg kjenner med jobben jeg har og midt i en pandemi stresser corona meg sikkelig. Ikke får jeg vaksine og ikke er jeg immun og vett dersom jeg får det så blir det styr med oppfølging eller ks senere
 
Sniker fra mars. Jeg hadde det i mars. Var influensa syk men mild form, og med null smak og lukt. Var vel litt mer sliten frem til sommeren. Men vært vært tilbake i vanlig tilstand ( så langt det går som gravid ) etter sommeren.
Tok det opp med legen om evt senskader og barnet. Men hun sa bare at da var han ekstra beskyttet siden jeg hadde hatt det. Har også antistoffer, så kanskje da blir han ekstra beskyttet.
Alt har vært fint på Oul.
 
Sniker fra mars. Jeg hadde det i mars. Var influensa syk men mild form, og med null smak og lukt. Var vel litt mer sliten frem til sommeren. Men vært vært tilbake i vanlig tilstand ( så langt det går som gravid ) etter sommeren.
Tok det opp med legen om evt senskader og barnet. Men hun sa bare at da var han ekstra beskyttet siden jeg hadde hatt det. Har også antistoffer, så kanskje da blir han ekstra beskyttet.
Alt har vært fint på Oul.
Ble du tungpusta?
 
Sniker fra mars. Jeg hadde det i mars. Var influensa syk men mild form, og med null smak og lukt. Var vel litt mer sliten frem til sommeren. Men vært vært tilbake i vanlig tilstand ( så langt det går som gravid ) etter sommeren.
Tok det opp med legen om evt senskader og barnet. Men hun sa bare at da var han ekstra beskyttet siden jeg hadde hatt det. Har også antistoffer, så kanskje da blir han ekstra beskyttet.
Alt har vært fint på Oul.
Godt å høre. Alt bra på ul her også. Tror jeg har sluppet senskader og satser på at det går fint. Har antistoff jeg også, det er jo plusset med å ha hatt det.
 
Back
Topp