Flere som har fortelt nyheten?

babybom

Flørter med forumet
Er 11+3 dager på vei, d er ikke dumt av meg å fortelle nyheten til familir og venner? Fikk plutselig småpanikk og følte d kanskje ikke var så lurt i tilfelle d skulle gå galt... hva mener dere? Har dere gjort d? :)

Jeg gjorde det offentlig på julaften :)

Det gjorde vi også da var jeg 11 uker.

Så tenker jeg litt sånn at hvis det nå skulle gått galt, så vil jeg at mine nærmeste skal vite det. Må det aldri skje, men nå har jeg kommet "litt på vei" og gleder meg veldig mye, og hvis det nå skulle gå galt tror jeg det hadde påvirket både meg og mannen mye. Derfor tenker jeg at da er det lurt at andre også vet, slik at de forstår og ikke minst at vi kan dele det med noen...

Fortalte til familie lille julaften, offentliggjorde det på FB i natt, er 15 uker :D

VI sa det til foreldrene mine på tirsdag, og mannen i går :) Og er 11 uker på vei.. Synes ikke det er for tidlig.. Det begynner å synes på meg, så ville at de skulle vite det før evt andre begynner å spørre :P

svigermor fikk vite det julaften,mine foreldre skal få vite det på torsdag etter vi har vært på ul da er jeg 12+4.ellers fikk noen venner vite det bitte lille julaften :)

Min familie og svigers fikk vite det da jeg var 10+3. Litt tidlig syns vi, men pga komplikasjoner tidlig i svangerskapet og en sykemelding til jul så ble det vanskelig for oss å holde det skjult så mye lenger. Samtidig så har det vært trygt å vite at de vet det hvis det ikke skal gå veien. På søndag bikker vi uke 11, så det nærmer seg jo de magiske 12. Men jeg er totalt forberedt på at det kan gå galt også etter dette. Vi får bare ta ting som det kommer :-)

Foreldrer å svigerforeldrene fikk vite det i uke 8 for vi holdt på å sprekke av glede å bare måtte si det ;) besteforeldrene å søsken fikk vite det på julaften å venner når vi rundet 13 uker :)

Her fikk mine og hans foreldre vite det to dager etter positiv test :o
Men resten av verden fikk fint vente til vi hadde bikka over 12.uke :)

Back
Topp