Flere som har flatet litt ut?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Å det har endret seg ?

Min har fulgt sin kurve veldig fint helt til nå.
Sikkert ikke noe men jeg har hatt en operasjon som fjør ar jeg selv ikke tar til meg alt jeg spiser så tenker jo litt. Håper det er snudd på neste kontroll.

ImageUploadedByBV Forum1442833906.460463.jpg

Legen krysset på feil uke så krysset skal være det pennen peker
Edit: han har krysset høyt å. Målet var på 29/30cm sa han

Last edited:
image.jpg
Min var slik nå forrige uke.:) jeg tenker at det har sammenheng med at magen min har sunket og babyen har lagt seg litt lenger ned?:)

Min er ganske mye verre :) men jm og lege har ikke sagt noe på det.

Sniker fra oktober..
Min mæ e mykje verre,men vi var på vekstkontroll og lillegutt ligger kun 2% under.dei sa de va pga JR ha snudd seg med hode ned istede for opp som han he leie nesten heile tida :) legge ved bilde av min målingImageUploadedByBV Forum1442836370.884067.jpg

Sniker fra oktober..
Min mæ e mykje verre,men vi var på vekstkontroll og lillegutt ligger kun 2% under.dei sa de va pga JR ha snudd seg med hode ned istede for opp som han he leie nesten heile tida :) legge ved bilde av min målingVis vedlegget 137140
Min hadde snudd seg på sist måling :) men kan være han har trekt seg lengre ned :) jeg håper på det :D
Får bare vente å se på neste måling :)

Her hadde lillebror lagt seg godt ned på forrige kontroll, men allikevel så var målet mitt helt ytterst på det grønne :p

Kjenner jeg er litt bekymra for om han er veldig stor......

Her hadde lillebror lagt seg godt ned på forrige kontroll, men allikevel så var målet mitt helt ytterst på det grønne :p

Kjenner jeg er litt bekymra for om han er veldig stor......
Har du hatt vekst kontroll? :) hva sier legen? :)
Min ble målt til +4% på 3D i sommer.

Min har også flatet ut. Egentlig glad for det. Over sommeren ble den fort stor.

Knerten her ul-måles med få ukers mellomrom, og følger kurven sin fint. SF-målet mitt, derimot, er helt berg-og-dalbane. Det veksler med fosterstilling, tid på døgnet og til og med været: I varmt vær har jeg av en eller annen grunn mer fostervann.

Om kryssene settes av forskjellig person er det også en feilkilde, forresten. Det kan lett være et par cm forskjell på legens og jordmors måling, dette er det vanskelig å få nøyaktig og de kan ha hver sin teknikk for å finne kanten på benet.

Knerten her ul-måles med få ukers mellomrom, og følger kurven sin fint. SF-målet mitt, derimot, er helt berg-og-dalbane. Det veksler med fosterstilling, tid på døgnet og til og med været: I varmt vær har jeg av en eller annen grunn mer fostervann.

Om kryssene settes av forskjellig person er det også en feilkilde, forresten. Det kan lett være et par cm forskjell på legens og jordmors måling, dette er det vanskelig å få nøyaktig og de kan ha hver sin teknikk for å finne kanten på benet.
Så bra at de passer sånn på :) å så godt p høre at han følger kurven sin selv om sf målet ikke gjør det :)

Så bra at de passer sånn på :) å så godt p høre at han følger kurven sin selv om sf målet ikke gjør det :)

Som du sikkert vet er det helt andre grunner til at de passer på, jeg tenkte bare at jeg var et godt eksempel på hvor lite nøyaktig sf målet babyens vekst.

Som du sikkert vet er det helt andre grunner til at de passer på, jeg tenkte bare at jeg var et godt eksempel på hvor lite nøyaktig sf målet babyens vekst.
Ja :) men det stemmer at det var ett perfekt eksempel :D å hjalp veldig å lese :) takk :)

Har du hatt vekst kontroll? :) hva sier legen? :)
Min ble målt til +4% på 3D i sommer.
Har kun vært på OUL og det var 12 juni eller noe..
Går egentlig bare til jm, går vel kanskje an å høre om å få en kontroll på sykehuset om ikke det flater litt ut om 2 uker på neste kontroll.
Legen sa ingenting om det i dag(skulle fornye sm), men ho var en helt fersk turnuslege og tror ikke ho hadde sånn veldig peil. Ho skulle absolutt trykke og kjenne på magen men var jeg som måtte forklare ho hva som var hva liksom :p

Har liggi rett over den rød linja, og på 32 ukersen lå jeg litt under, 28 cm

Back
Topp