Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok mye der problemet ligger ja.. Den evige forventningen om at man skal være perfekt. Jeg har visst fått "diagnosen" snill/flink-pike syndromet.. Tror det er veldig skapt av samfunnet..Huff ja. Tror samfunnet faktisk ikke gjør det bedre heller ;/
Huffda ;/Føler det faktisk bare når jeg er i kontakt med helsestasjonen!
Er vel det at alt skal være såkalt "perfekt" .Det er nok mye der problemet ligger ja.. Den evige forventningen om at man skal være perfekt. Jeg har visst fått "diagnosen" snill/flink-pike syndromet.. Tror det er veldig skapt av samfunnet..
Klem til deg, jeg er sikker på at du er bra nok!Aldri god nok eller bra nok.. fy for en ekkel følelse ; (
Prioteringer ja og alle er vel bra nok som de er egentlig bare noen ganger er det vanskelig å synes det selv.Klem til deg, jeg er sikker på at du er bra nok!![]()
Det vil alltid være snakk om å prioritere, og vi kan ikke rekke over alt. Men jeg tenker det er helt greit, og jeg dropper heller noe enn å gjøre alt halvhjertet.
Etter jeg fikk barn er det heldigvis blitt litt lettere synes jeg. Når mini har det bra, har jeg det stort sett bra også. Så får vi tåle litt rot, og innse at trening ikke er øverst på listen over prioriteringer akutatt nå feks![]()
Ja, hele tidenAldri være bra nok? Så lei man blir.. prøver og gjøre så godt man kan men blir aldri bra nok.