Flere som har fått stor mage...

Dere som hatt fått mage. Og kul. Har dere lagt på dere mye?
Jeg er jo godt polstret i utgangs punktet. Men har gått ned siden starten av graviditeten. Så mistet snart 10 kg. Ingen mage da
Jeg har fått litt mage men har ikke gått noe særlig opp i vekt, bare typ 1,5 kilo så langt. Gikk ned over jula faktisk!
 
Jeg har fått ganske mye mage, og nå ser det ut som ekte babymage, ikke bare ekstra fett! men har også gått opp 6-7 kilo :rolleyes:
 
Dere som hatt fått mage. Og kul. Har dere lagt på dere mye?
Jeg er jo godt polstret i utgangs punktet. Men har gått ned siden starten av graviditeten. Så mistet snart 10 kg. Ingen mage da
Gått ned 9 kg (hyperemesis), men har uansett en god babykul på magen :)
 
Dere som hatt fått mage. Og kul. Har dere lagt på dere mye?
Jeg er jo godt polstret i utgangs punktet. Men har gått ned siden starten av graviditeten. Så mistet snart 10 kg. Ingen mage da
Tydelig kul, gått opp 1 kg :happy:
 
Dere som hatt fått mage. Og kul. Har dere lagt på dere mye?
Jeg er jo godt polstret i utgangs punktet. Men har gått ned siden starten av graviditeten. Så mistet snart 10 kg. Ingen mage da
Jeg har fått mer mage.. Men ikke en type kul mage. Mer muffins mage så ser bare " littfeit" ut synes jeg. Gått opp 5kg
 
Dere som hatt fått mage. Og kul. Har dere lagt på dere mye?
Jeg er jo godt polstret i utgangs punktet. Men har gått ned siden starten av graviditeten. Så mistet snart 10 kg. Ingen mage da
Nå er det litt tid siden jeg veide meg sist, så 3-4 kg vil jeg tro.
 
Dere som hatt fått mage. Og kul. Har dere lagt på dere mye?
Jeg er jo godt polstret i utgangs punktet. Men har gått ned siden starten av graviditeten. Så mistet snart 10 kg. Ingen mage da
1 kg opp her, men hadde ikke noe ekstra fra før av, så det har vel lagt seg stort sett på magen!
 
Jeg har fått kommentarer fra andre om at det begynner å vises. Men jeg synes magen ser helt lik ut jeg.. Men jeg har sett gravid ut i åresvis jeg :hilarious: Jeg har gått ned 2 kg etter at jeg ble gravid (ned 3kg, og opp igjen 1kg).
 
Ingen mage her enda, ingen som kan se at jeg er gravido_O Blir nesten litt stressa av det. Men har aldri hatt så store mager før, så har vel god plass på innsiden:hilarious:
 
Jeg har blitt litt stor.. går ikke an å skjule lenger.. ikke at jeg trenger da men..
Er 3.gangs..så magen dukket opp tidlig.
 
Jeg har blitt litt stor.. går ikke an å skjule lenger.. ikke at jeg trenger da men..
Er 3.gangs..så magen dukket opp tidlig.
Venter og nr 3.
Men 4.gang jeg er gravid (mistet tvillinger uke 22) så den kom tidlig her og selv om jeg synes jeg bare ser feit ut ha ha.. Men fikk høre for 2 dager siden at jeg få ut som jeg var myye lengre på vei enn d jeg var...
Jeg var enorm sist gang i forhold til ganga før.. Så veldig spent å stor jeg blir denne gangen
 
Venter og nr 3.
Men 4.gang jeg er gravid (mistet tvillinger uke 22) så den kom tidlig her og selv om jeg synes jeg bare ser feit ut ha ha.. Men fikk høre for 2 dager siden at jeg få ut som jeg var myye lengre på vei enn d jeg var...
Jeg var enorm sist gang i forhold til ganga før.. Så veldig spent å stor jeg blir denne gangen
hhehe blir spennende å se .
jeg ble ikke noe større mot slutten... men ble stor tidlig.
jeg var 12 uker nå jeg besøkte foreldrene mine i jula.. og hadde ikke sjans til å skjule det. Så at familien tittet på magen og lurte.. ei tante sa.. "ojjj.. så kraftig du har blitt" hehe. de bor på den andre siden av jorda så jeg hadde ikke rukket å fortelle om graviditeten.
 
I dag målte jordmor symfysemålet og livmoren gikk helt opp til navelen og var 17 cm.. er bare 15+0. Så her ble det heldigvis bevist at det ikke bare er jeg som blåser ut magen :joyful: ho trodde jeg var 1 uke lengere på vei da... men rart det også, siden jeg har vært på 2 ul og begge stemmer med menstermin..
 
Jeg er allerede blitt ganske stor. Føler jeg er blitt tjukkere overalt både mage, lår og rompe
 
Kan se mer og mer gravidmagen og ikke bare fett ja Deilig å endelig kunne stolt vise den fram. Men drit lei av at folk spørr om det er to. Jeg er ikke SÅ stor
Ja hva er det som gir de rett til å spørre om det er to? Greit at de prøver å være morsom, men dette er faktisk ikke så innmari morsomt, spesielt hvis de treffer på en dårlig dag. :wacky::hilarious:
 
Er 17 uker i dag faktisk, og jeg ser magen min forandre seg uke etter uke. Den han vokst bittelitt, men ikke så veldig mye. Er mer formen på den som har forandret seg. Ellers så jeg en fin kul rett under navelen i dag da jeg la meg på ryggen. Var veldig koselig, og jeg gleder meg til den blir større og jeg kan vise den til alle
 
Back
Topp