Flere som har fått spørsmål?

Mamma sa hun hadde drømt for en uke siden at jeg var gravid med tvillinger:p
Åiåi, det blir jo spennende å se :laughing002 (hvis du ikke har vært på tul allerede)

Personlig var jeg minst like oppblåst under IVF-en som jeg er nå. Veldig glad for a ingen spurte om jeg var gravid da!

Tror kanskje det er noe mistanker, da jeg trenger hjelp med noen tunge oppgaver, men ingen har spurt enda. Jobber nesten kun med menn, så tror ikke de tør :p

Åiåi, det blir jo spennende å se :laughing002 (hvis du ikke har vært på tul allerede)
Skal 15.august jeg er tvilling selv, bestemoren min og noen oldeforeldre. Men det hopper jo over en generasjon sies det. Så blir spennende.
Har håpt på det tidligere graviditeter, men nå når vi venter nr4 kjenner jeg at det kanske er nok. 5 barn er mye :hilarious:

Skal 15.august jeg er tvilling selv, bestemoren min og noen oldeforeldre. Men det hopper jo over en generasjon sies det. Så blir spennende.
Har håpt på det tidligere graviditeter, men nå når vi venter nr4 kjenner jeg at det kanske er nok. 5 barn er mye :hilarious:
Dette blir spennende, ja :D Du må holde oss oppdatert på hvordan det går :D 5 stk blir en god gjeng ja :hilarious:

Sniker litt fra november/desember, jeg har det litt omvendt jeg, er 23 uker gravid, men har enda så lite mage at jeg ikke har fått spørsmål fra noen. Gleder meg veldig til mer synlig mage og at det liksom ikke er noe tvil lenger. La ut et feriebilde her om dagen, og fikk spørsmål fra ei venninne om hvor babymagen var :oops: Ble nesten litt sårt den veien i stedet. Skal jammen ikke være lett dette ;)
Har snakka med andre før som ikke fikk noen av godene gravide får fordi det ikke vistes at hun var gravid. Hun var veldig trist over det, for på henne vistes det ikke for fremmede når hun var høygravid engang. (Var overvektig i utgangspunktet, så gikk ikke med gravidklær som viste det fram heller, bare klær som skjulte kroppen).

Men det er jo en vanskelig greier, når forventningene/samfunnet forlanger at man har flat mage, og brått skal den gå over til struttende babymage. Uten egentlig en blubbete fase hverken før eller etter.
Men verden er jo dessverre ikke så svart hvitt.

Last edited:
Ingen som har spurt, men ett vennepar hadde sine mistanker en stund før vi sa det. Det viste seg nemlig at de hadde vært til jordmor rett etter meg da jeg hadde min første kontroll. De hadde sett bilen min og hørt stemmen min ned i korridoren.

Har som smått begynt å fortelle det til folk rundt oss nå siden jeg er mellom 13 og 14 uker på vei. :)

Har snakka med andre før som ikke fikk noen av godene gravide får fordi det ikke vistes at hun var gravid. Hun var veldig trist over det, for på henne vistes det ikke for fremmede når hun var høygravid engang. (Var overvektig i utgangspunktet, så gikk ikke med gravidklær som viste det fram heller, bare klær som skjulte kroppen).

Men det er jo en vanskelig greier, når forventningene/samfunnet forlanger at man har flat mage, og brått skal den gå over til struttende babymage. Uten egentlig en blubbete fase hverken før eller etter.
Men verden er jo dessverre ikke så svart hvitt.

Ikke sant, ikke for mye og ikke for lite mage - skal jammen ikke være lett når vi er skapt så ulike :p

Jeg fikk spørsmål og antydninger helt i starten, siden jeg ikke drakk alkohol i et bryllup. Var mange fra jobb der, så ryktene begynte ganske raskt å svirre der. Har ikke bekreftet det for noen enda, men regner ikke med så mange blir overrasket:hilarious:

Back
Topp