Chiki
Glad i forumet
Vi ville jo holde graviditeten hemmelig til TUL 15.august fordi vi ville fortelle barna våre det først.
Men i dag kom mamma å tok meg på magen å spurte om jeg var gravid. Hun har visst ville spurt ett par uker, men nå var det så synlig at hun greide ikke la være.
Foreldrene mine ble veldig glade! Men jeg var ikke klar for at noen skulle vite det enda
nå må jeg passe enda bedre på hvilke klær jeg bruker! Har bare gått opp 2 kg, så skjønner det ikke!? Merker jo klærne er strammere.
Mamma er overbevist om at det må være tvillinger
jeg er tvilling selv
Men i dag kom mamma å tok meg på magen å spurte om jeg var gravid. Hun har visst ville spurt ett par uker, men nå var det så synlig at hun greide ikke la være.
Foreldrene mine ble veldig glade! Men jeg var ikke klar for at noen skulle vite det enda
nå må jeg passe enda bedre på hvilke klær jeg bruker! Har bare gått opp 2 kg, så skjønner det ikke!? Merker jo klærne er strammere. Mamma er overbevist om at det må være tvillinger
jeg er tvilling selv
Var nok ment som et høflig samtaletema (type er det ikke varmt idag/har du hatt en fin sommer) og ikke så mye pga magen, men jeg kjenner jo at uniformen er trangere enn den var før sommeren, så jeg svarte «ja, ser du ikke at jeg jobber med det» og pekte på magen. Vedkommende ble helt paff, men veldig glad på mine vegne.