Flere som har fått brev av sykehuset? :-D

K

Kath

Guest
Fikk brev i posten i dag om føde plass og ordinære ultralyden jeg :-D woop woop :-D fikk mitt ønske oppfylt :)
 
Jeg også! Og så glad jeg fikk plass der jeg ville. Gleder meg allerede til ultralyd, men det er jo ikke før 11.juni... :)
 
Riksen. :)

Du da?
 
Jeg har ikke vært til kontroll hos legen engang jeg.... Skal i uke 12.
 
Jeg har ikke vært til kontroll hos legen engang jeg.... Skal i uke 12.
Jeg har heller ikke vært på kontroll, men har søkt selv. Ellers får man ikke plass på riksen. :)
 
Jeg har heller ikke vært på kontroll, men har søkt selv. Ellers får man ikke plass på riksen. :)
Legen min søkte for meg :) hun har gjort en bra jobb. Var på kontroll hos legen for å få sykemelding og skal til jordmor på mandag :)
 
Legen min søkte for meg :) hun har gjort en bra jobb. Var på kontroll hos legen for å få sykemelding og skal til jordmor på mandag :)
Jeg mente egentlig at man må søke tidlig for å få plass, og derfor kan man søke selv og ikke vente til etter kontroll. :)
 
OI! Jeg har heller ikke vært på første kontroll enda... Og ikke søkt! Tenkte jeg får bestille time i morgen om alt ser OK ut på UL...

Så Riksen er popis altså... hmmm.. Får prøve da :D
 
OI! Jeg har heller ikke vært på første kontroll enda... Og ikke søkt! Tenkte jeg får bestille time i morgen om alt ser OK ut på UL...

Så Riksen er popis altså... hmmm.. Får prøve da :D
Når skal du på ultralyd og langt på vei er du? :)

Riksen er popis ja :-D Lykke til :)
 
Når skal du på ultralyd og langt på vei er du? :)

Riksen er popis ja :-D Lykke til :)
Skal på UL i morgen tidlig. Jeg er 8+2 :) Om alt er OK i morgen må jeg raska på med søknadsprosessen!! :D

Takk for tips ihvertfall :D jeg får jo bare prøve...

Men grattis med plass til deg!!! :)
 
Har ikke vært på kontroll enda... Blir nok i uke tolv :)
 
Skal på UL i morgen tidlig. Jeg er 8+2 :) Om alt er OK i morgen må jeg raska på med søknadsprosessen!! :D

Takk for tips ihvertfall :D jeg får jo bare prøve...

Men grattis med plass til deg!!! :)
Lykke til da :-D skal på ultralyd på tirsdag jeg :) det må du da :-D bare hyggelig :-D den som ikke prøver får aldri vite vettu :) takk takk :-D kom noen tårer for å si det sånn :)
 
Jeg har ikke vært på kontroll enda :) Kommer sikkert inn på Ahus jeg, var der jeg fødte de to andre.. Ei venninne vil også på riksen, er det noe riksen har som ikke de andre sykehusene i nærheten har? Har bare erfaring med Ahus :p
 
Jeg har ikke vært på kontroll enda :) Kommer sikkert inn på Ahus jeg, var der jeg fødte de to andre.. Ei venninne vil også på riksen, er det noe riksen har som ikke de andre sykehusene i nærheten har? Har bare erfaring med Ahus :p
Jeg nærmerer meg aldri ahus ;-) riksen har jeg bare hørt skryt om :)
 
Back
Topp