Flere som har et usunt kosthold?

Anonymforøyeblikket

Forelsket i forumet
Jeg er bare 150 cm lav, og 46 kg. Så jeg er slank, og mye muskler på kroppen. Men jeg spiser en til to ganger daglig, og da ekstreme mengder. Kn spise 10 skiver på jobb til Lund, så mye middag når jeg kommer hjem. Visst det er helg, så går jeg gjerne til dagen etter , og spiser middag da. Og jeg klarer liksom ikke venne kroppe. Til andre matvaner. Blir bare dårlig da. Jeg er og allergisk mot alt som lever i sjøen. Spiser helst kjøtt og egg. Prøver å få i meg litt grønnsaker og. Andre som har det på samme måte?

Jeg hadde et veldig usunt kosthold tidligere. Jeg var 49 kg, og 172 høy. Spiste toppen to ganger om dagen.
Jeg begynte med Herbalife proteinshake, tok det sammen med mat, og fikk en helt enorm matlyst etter å ha prøvd shake i 2 mnd. La på meg 8 kg, bare på de to mnd :D Så nå er jeg strålende fornøyd, bruker ikke shake lenger og holder matlysta oppe :) Vil du spise mer, og opp i vekt, så anbefaler jeg å prøve Formula1 shake'n :)

Er 155, rundt 70 kg spiser alt fra 1 til 3 ganger om dagen... Drikke tab hver dag, liker ikke vann til daglig, men når jeg trener, går det nedpå... Prøver å slutte med brusen :P Ikke lett da dette er "kaffen" min :P

Håper å gå ned litt i svangerskapet så det ikke blir så veldig tung for meg :( Følte meg flott som gravid sist, da veide jeg 57 kg da jeg ble gravid. Hadde akkurat mistet 10 kg ut av det blå. La på meg 10 kg pluss de 10 jeg mistet :( Ikke klart å bli kvitt det siden :(

Så du kan godt få litt av meg :P Håper å komme ned på 57-55 igjen etter fødsel :D

Jg er 168 cm og har gått opp 15 kg i løpet av siste 2 årene. Veier 65 kg nå. Prøver å spise sunt, men begynner å spise en del godteri pga røykslutt og graviditet :p

❤️Januar 2015❤️

166cm og veier 62kg. La på meg ca 6kg på noen mnd:/
Veldig dårlige matvaner. Spiser altmulig rart gjennom hele dagen. Putter i meg rester fra barnas frokost/middag, dette blir altså mine måltider og mellommåltid er mange:P
Nå vil jeg starte et sunt kosthold og begynne trening. Det må jeg så absolutt om jeg er gravid. Spiiiiiise ordentlig!!!:D

159 cm og 69 kg, drikker alt for mye cola og spiser for mye godteri :/ men har ikke drukket vola siden positiv test faktisk, fant jeg ut nå :p

Januarspire 2015 <3

jeg vil ikke legge på meg, eller selvfølgelig nå når jeg er gravid. bmi min er fin. jeg er jo lav og trenger ikke fler kilo. men tenker helsemessig å nå i graviditen. vekta er jeg fornøyd med.

Jeg tenker at det er viktig å tenke på kostholdet i graviditeten, da babyen har mye goder utav at mor spiser Sundt og ofte.
Det viktigste er å spise ofte og smått, så får man finne ut hva det er man hr lyst på til de måltidene og hvor sunne de er.

Selv er jeg det jeg vil kalle feit. 165 cm og 85 kg:( jeg hr gått opp over 20 kilo på 5,5 år!
Jeg sliter med å gå ned i vekt da jeg mister motivasjonen etter kort tid. Men jeg merker nå at jeg føler et ansvar for frøet i magen, og spiser derfor mye sunnere. Jeg slanker meg ikke, men den maten jeg spiser inneholder mye vitaminer og gode ting for baby.
Jeg har forresten slitt med at jeg er småsulten og fryser veldig på kvelden. Så istedetfor å da ta en kakao, lager jeg meg suppe med masse gode grønnsaker i og gjerne en kopp med Kamille-te ved siden av.
Syns også det er greit å knaske gojji-bær mellom måltidene.

Blir spennende å se hvordan velta forandrer seg fremover. Selv håper jeg at jeg går ned de først ukene for så å gå opp de siste ukene...slik t jeg totaltsett ikke går opp mer enn 3-5 kg. Men vi får se;)

<3 Januar 2015 <3
Termin 09.01.2015

Ja, kosthold er vanskelig.. Vært kjempe flink med trening og mat før jeg ble gravid og gått ned ca 5 kg, før lille spire satt. Nå klarer jeg ikke spise så usunt pga jeg er så kvalm, men er veldig besymret da jeg har høy BMI, den ligger på fedme:(. Jeg prøver å spise Sundt og gå turer samt å trene om jeg orker. Jeg er bare 163cm og veier 91kg, så tykk jeg også. Håper i grunn ikke jeg går opp så mye i dette svangerskapet. Sist svangerskap gikk jeg opp fra 78kg til 99kg, og det var altfor mye...

Termin: 6.januar 2015❤️

Jeg har lagt på meg 10 kg på ett år!!!:( Gruuuuusomt.... Altfor mye cola og litt for lite mat! Altså for få måltider om dagen. Men ikke drukket brus siden positiv test og frokost og lunsj har blitt en vane:) Håper ikke jeg legger på meg så mye:P La bare på meg 3 kg med sistemann så gikk ned en del av egenvekta da så da satser jeg på det nå også:D

❤️2003 2007❤️2015?❤️

Jeg er veldig opptatt av kosthold og trening. Trener ca 5 ganger i uka (bortsett fra nå, veeeldig kvalm), og nettopp gått ned 8 kg i håp om sommerkroppen:p haha ja den blir jo fin i sommer:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også overvektig og MÅ være forsiktig gjennom dette svangerskapet... Har lagt på meg 9 kilo på det året siden lilleskatt ble født... Vanskelig når jeg er såååå sulten, spesielt om kvelden!

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille nyttårsaften 2015❤️

Back
Topp