Flere som har dyr?

Kine856

Betatt av forumet
Jeg har en liten hund,ho er 8 år og denne gangen så fotfølger ho meg overalt og får ho ikke bli med inn på badet f.eks så ligger ho utenfor å piper og jamrer seg. Sitter jeg i sofaen så skal ho ligge helt inntil meg. Starta noen uker etter at jeg ble gravid,ho merker det nok og dermed den oppførselen. Ho var ikke så ille når jeg var gravid med nr.1 :) litt morsomt å se hvordan disse dyra reagerer.
Flere som har dyr som endrer adferd pga graviditet?
 
Jepp. Min tispe på 11 år fotfølger meg. Er inne på soverommet flere ganger i løpet av natten og ser på meg.
 
Har en husky på 7år og to katter men merker ingenting på noen av de:p
Litt kjedelig egentlig :hilarious:
 
Ja, har ei tispe på 11 år som er ganske klengete i utgangspunktet. Nå tar det helt av. Lukker jeg meg inn på badet for eksempel ligger hu helt inntil døra. Har aldri truffet hu med døra så mange ganger som jeg gjør nå. Får vondt i hjertet hver gang :sorry:
 
Jeg har 4,5 år gammel tispe - men har ikke merket noen spesielt enda...
 
Jeg har en 5 år gammel stor blandingshund :) han er alltid med meg, spesielt god å ha nå som jeg er dårlig. Ikke merket noe annet enn det vanlige.
 
Har to katter som er veldig klengete. Mer enn normalt. Er de inne er minst en av dem på eller rett ved meg til en hver tid.
 
Har katt på litt over 1 år. Han er bare på meg om dagen. Vil ligge i fanget både når jeg sitter i sofa’n og på do :p Koser veldig og ligger inntil magen..
 
Hunder som fotfølger meg i utgangspunktet :hilarious: Følte at den ene lå mer og koste på magen min med hodet, men det kan også være fordi jeg var mer hjemme og sofaliggende :D
 
Last edited:
Har en liten hund på 9 og to katter.
Den yngste katten er blitt helt gal etter meg. Hun er bare 1 år så ikke vært så fang barn enda. Men nå ligger hun akkurat over baby på magen min vær kveld. ❤️
 
Har 3 hunder og en katt... alle er mamma dalter, Lhasa, en er kanskje mer klengete enn vanlig og tar shih tzu,en sin plass i fanget... vant med at de følger i bena mine hele dagen fra før. Bare eg og gubben her så da er det ikke alltid eg har tid til og lukke baderoms døren hehe... tar tid med tre hunder i hæla når en har det travelt
 
Har her og nå to gebriler og en stor hund på snart 3 år som er 75 kg.... Hunden vår er veldig god og omsorgsfull å varsler også når jeg er på tur til å få føling (Har diabetes) Nå etter at jeg ble gravid har han klenget mye mer på meg og vil liksom ha hode sitt på magen min så mye som mulig.
 
Har en hannhund som for tiden er mye mer interessert i løpetid hos nabohunden enn om jeg er gravid:hilarious:
 
Har 2 hunder, 1 katt og noen høner. :p
Den eldste hunden på 7 år merker jeg ingenting til, har ikke reagert på de andre heller. Den minste på snart 2 år skal absolutt ligge i sengen under dynen min, men forfølger meg ikke overalt. Og katten, som ikke liker å sove oppå noen, kommer på fanget mitt å skal sove.
 
Har en Shetland Sheepdog tispe på 2 år som er kjempeherlig, eneste jeg merker på henne er at hun skal være med meg på do [emoji85]
 
Har to katter, og dem ene har nå blitt fast inventar på fanget når jeg sitter i sofaen. Han har alltid vært kosete, men nå har det nådd nye høyder :cat:
 
Da svigerinna mi var gravid merket de ingen ting på han hunden sin, men da fødselen var i gang nektet han å forlate hennes side. Han måtte draes ut for å gå på do. Rart hvordan dyr merker ting, og reagerer.
 
Ja, har ei tispe på 11 år som er ganske klengete i utgangspunktet. Nå tar det helt av. Lukker jeg meg inn på badet for eksempel ligger hu helt inntil døra. Har aldri truffet hu med døra så mange ganger som jeg gjør nå. Får vondt i hjertet hver gang :sorry:
Samma hos meg,katta bryr seg nada og bikkja tar helt av :D
 
Har her og nå to gebriler og en stor hund på snart 3 år som er 75 kg.... Hunden vår er veldig god og omsorgsfull å varsler også når jeg er på tur til å få føling (Har diabetes) Nå etter at jeg ble gravid har han klenget mye mer på meg og vil liksom ha hode sitt på magen min så mye som mulig.
Utrolig hva de dyra merker altså,godt du har en som passer på deg :)
 
Back
Topp