Flere som har det sånn?

kroll

Blir kjent med forumet
Hver kveld har jeg smerter og nedpress, men merker ikke noe på dagtid... Er det noe på gang da? Eller hva er det? 39+1 idag :)
Flere som har det sånn?

Nedpress og mensmurring hver kveld, våkner like gravid hver bidige morgen... :p

Har også hatt det sånn innimellom. Tenker(uten noen aning) at det kanskje bare er kroppen og livmora som er litt "sliten" etter dagen. Håper jo så klart det heller er modning da :) men siden det aldri er noe "oppfølger" har jeg bare slått meg til ro med et kroppen bare plager meg :p

Nedpress og mensmurring hver kveld, våkner like gravid hver bidige morgen... :p
Jeg har det også mest fra midt på dagen og hele ettermiddagen og kvelden, litt mindre om natta. Men murringer i korsryggen er konstante.. Satser på å hvile mest mulig for å være forberedt på fødsel :p

Kjedelig..... vil bli mamma nå!! er så utrolig kjedelig å vente. Alt er greit til at prinsessa kan komme også :p

Enig! Forbanna irriterende egentlig :p

Ja utrolig irriterende og ha plager til null komma niks nytte! Tror jo hele tiden at det skal bli til noe mer, spent på om kroppen min kommer til å forstå det når den må føde - det virker nemlig ikke slik nå, mye lurerier ute og går :p

Jeg hadde murringer hver kveld til samme tid i 4 dager før vannet gikk med forrige. Så for meg var det i allfall en begynnelse :-)

hatt sykt kraftige kynnere i heeeeele natt.... Litt sliten nå...

Har det slik jeg også.. Ligger å håper hver kveld at det skal skje noe mer, men er fortsatt like gravid

Har det sånn jeg også, men også på dagtid, men værst på kvelden. Hadde det sånn noen uker med forrige også, så håper lille i magen holder seg inne noen uker til :-)

Off er skikkelig lei vonter som ikke er fødsel.

Ungen ligger langt nede og gjør vondt når den roter nedi der :-)
Tror også den presser på noen nerver får sinnsykt vondt i lår rumpe innimellom :-(

Gruer meg mer og mer til fødsel.

Back
Topp