Flere som har det sånn?

Snurre

Glad i forumet
Januarskatter 2015
40 uker her...
Siste dagene har babis vært ekstremt aktiv på kvelden. Når hun er det, så kommer hun ofte borti et punkt ett eller annet sted i magen som stråler rett ned i det ene låret. Det føles som om det er rett i nerven, og føler beinet kan svikte når som helst når det er sånn. Flere som har det lignende?
I går kveld var det skikkelig vondt. Hadde problemer med å holde meg stille og slappe av.
Kjenner det gjør med ørlite bekymret med tanke på å takle rier...

Ja jeg opplever det ofte, noen ganger i begge beina. Men er visst ikke farlig. Er 38+2 her og dette har vært siden hodet festet seg forrige uke.

Jeg hadde det også slik siste ukene. Kjente det i høyre fot - skikkelig ekkelt. Er visst ikke farlig men ubehagelig for det.

Jeg har termin om 22 dager og har hatt det slik en stund. Hadde det litt i uke 26-28, så gikk det over. Men nå i uke 38 har det blitt mer og mer. Kjenner det stråler fra høyre rompeballe og ned i benet, akkurat som det skal svikte. Kjenner det myyye i korsryggen også, så det er vel et tegn på at det nærmer seg, og godt er dét :)

Det er vel bare sånn det er. Var hos JM i går og hun hadde hørt det før, så det er vel ikke helt uvanlig, men guffent når det kjennes ut som beinet kan svikte...

Jeg har det på samme måte. Utrolig ubehagelig! Er 39 i morgen.

Jeg også! 38+5 i dag. Skikkelig ekkelt når det plutselig kommer ei sånn iling nedover beinet. Men tydeligvis ikke unormalt, da. :)

Eller så langvarig når vi har kommet så langt!:)

Back
Topp