Flere som har cravings? (Pica)

Ada

Glad i forumet
Jeg bare elsker salt potetgull nå!
Særlig sørlandschips - NAM :happy11

Prøver å begrense meg til lørdager, men har lyst på nesten hver dag.
Husker jeg hadde det sånn med nr.1 også.

Hva med dere?

Jeg har fått dilla på skyr jordbær/lime med ferske jordbær oppå[emoji526][emoji119] bare MÅ ha det hver dag[emoji3]

• Liker
Reactions: Ada
Jeg har fått dilla på skyr jordbær/lime med ferske jordbær oppå[emoji526][emoji119] bare MÅ ha det hver dag[emoji3]

Så godt og ikke minst sunt! :) Tommel opp for den cravingsen.

For å si det sånn, med min potetgull-craving så er jeg veldig glad jeg er aktiv i hverdagen :hilarious:
Sist gang var det appelsinjuice, en smule sunnere kan man si.

Ferskpresset appelsinjuice! Går også berserk på sjokolade og potetgull. Må prøve å la vær å kjøpe det... tar helt av:p

Foreløpig ikke en spesiell ting jeg må ha men merker at når jeg går på butikken så vet jeg velsig godt hva jeg vil spise og ikke:p

Så godt og ikke minst sunt! :) Tommel opp for den cravingsen.

For å si det sånn, med min potetgull-craving så er jeg veldig glad jeg er aktiv i hverdagen :hilarious:
Sist gang var det appelsinjuice, en smule sunnere kan man si.

Haha ja jeg klager ikke[emoji23][emoji3] Er mye bedre enn sist for da måtte jeg ha potet (rå sådan) hver dag i hele svangerskapet[emoji15][emoji40] Har ikke spist det verken før eller siden[emoji23][emoji85]

Haha ja jeg klager ikke[emoji23][emoji3] Er mye bedre enn sist for da måtte jeg ha potet (rå sådan) hver dag i hele svangerskapet[emoji15][emoji40] Har ikke spist det verken før eller siden[emoji23][emoji85]

Haha :joyful: Rå potet ja, den var ny for meg! Så vittig :)

Haha :joyful: Rå potet ja, den var ny for meg! Så vittig :)

Haha det er jo overhode ikke godt[emoji23][emoji85] Men dette måtte jeg alltså ha hver dag[emoji30] Håper jeg holder meg til jordbær og skyr denna gangen[emoji23]

• Liker
Reactions: Ada
Jeg har så lyst på hveteboller. Problemet er at jeg ikke orker å dra på bensinstasjonen å kjøpe, er jo ingen garanti at de har, og med hormonene mine så begynner jeg sikkert å gråte om de ikke har [emoji23]

Foreløpig ikke en spesiell ting jeg må ha men merker at når jeg går på butikken så vet jeg velsig godt hva jeg vil spise og ikke:p
Jeg og! Og det bytter fra hver dag! Kan bli kvalm av tanken på det jeg spiste i går! Veldig rart:shy:

Ikke en spesiell ting jeg må ha, men får akutt lyst på diverse ting utløpet av dagen. Sist ut var Toro fiskesuppe med fiskeboller, men det er dårlig med det her gitt. La inn bestilling på det til sommerferien [emoji85] Får håpe jeg fortsatt har lyst på det da.

Back
Topp