Jeg begynte plutselig å blø rødt blod ved lunsjtider i går, 10+2. Selvfølgelig dagen ETTER ultralyd og kun en time etter møte med sjefen og bedriftsjordmor om tilrettelegging...
Tipper det kom en spiseskje eller 2 og ga seg etter en time, siden bare litt brunt gammelt. Ingen klumper og ingen smerter av betydning, kun stikninger og ubehag i magen som jo kan skyldes at jeg ble redd. Ingenting i dag.
Har ikke fått sjekket om det er liv enda.
Har lest at ca 1/4 opplever blødning i første trimester og bare halvparten har sammenheng med abort.
Noen flere som har opplevd blødning som kan berolige med at det gikk bra?
Tipper det kom en spiseskje eller 2 og ga seg etter en time, siden bare litt brunt gammelt. Ingen klumper og ingen smerter av betydning, kun stikninger og ubehag i magen som jo kan skyldes at jeg ble redd. Ingenting i dag.
Har ikke fått sjekket om det er liv enda.
Har lest at ca 1/4 opplever blødning i første trimester og bare halvparten har sammenheng med abort.
Noen flere som har opplevd blødning som kan berolige med at det gikk bra?

løp til nermeste do, kom veldig mye blod! Ingen klumper, men friskt rødt blod. Etter ca 15 min kom det akutte smerter. Sikker på alt håp var ute. Fikk komme inn til gyn morgenen etter, en frisk og fin liten baby, med perfekte hjerteslag!
herregud å jeg grein! Var så letta. Blødningene var hematom i livmor, og smertene var en sprukket cyste, max uflaks.. Så det kan absolutt gå bra!