Flere som har blødd?

Har du blødd og hvordan gikk det?

  • Har blødd mer enn litt på papiret og det var liv etterpå.

  • Har blødd og det gikk ikke bra.

  • Har ikke blødd friskt, kun spotting/ brun utflod.

  • Har ikke blødd.

  • Har blødd, har ikke vært på ul så vet ikke sikkert.


Results are only viewable after voting.

Vejo

Forelsket i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg begynte plutselig å blø rødt blod ved lunsjtider i går, 10+2. Selvfølgelig dagen ETTER ultralyd og kun en time etter møte med sjefen og bedriftsjordmor om tilrettelegging...
Tipper det kom en spiseskje eller 2 og ga seg etter en time, siden bare litt brunt gammelt. Ingen klumper og ingen smerter av betydning, kun stikninger og ubehag i magen som jo kan skyldes at jeg ble redd. Ingenting i dag.
Har ikke fått sjekket om det er liv enda.
Har lest at ca 1/4 opplever blødning i første trimester og bare halvparten har sammenheng med abort.
Noen flere som har opplevd blødning som kan berolige med at det gikk bra?
 
Jeg!!!!

Har to svangerskap bak meg, uten problem. S0 kom dette, og jeg fikk blødninger, jeg havna på legevakta og hastesendt til sykehuset 3 timer unna. Jeg var sikker på at babyen var død og alt håp ute, og satt og grein hele veien. Kom inn på GU og nesten hylte av glede da vi fikk se et bankende hjerte og at alt var helt fint.

Hos jordmor forrige uke fikk vi høre hjertet banke også, så Jo, det går an at det går bra :) :Heartred
 
Ja! Super skummelt! Var på senteret, ble akutt skikkelig svimmel, og kjente det bare rant nedi der :nailbiting: løp til nermeste do, kom veldig mye blod! Ingen klumper, men friskt rødt blod. Etter ca 15 min kom det akutte smerter. Sikker på alt håp var ute. Fikk komme inn til gyn morgenen etter, en frisk og fin liten baby, med perfekte hjerteslag! :dummy: herregud å jeg grein! Var så letta. Blødningene var hematom i livmor, og smertene var en sprukket cyste, max uflaks.. Så det kan absolutt gå bra! :happy:
 
Har heldigvis ikke blødd noe. Bank ibordet!!
 
Jeg startet å blø i dette svangerskapet. Jeg hadde både smerter kvelden før, natten og dagen etter.. Så begynte jeg å spotte burgunder ish farge og plutselig kom det gammelt blod klumper (små). Heldigvis kom jeg meg til UL for å sjekke og alt stod bra til, men fikk aldri vite konkret hva det var forutenom «stress». Men gikk heldigvis bra <3 Nå er jeg 12+4
 
Jeg har blødd gjennom hele sv.skapet. Liv på UL. Legene finner ikke ut hva som gjør det. Har ikke blødd på en uke nå da :) er 11 uker på vei
 
Blødde gammelt blod da jeg var ca 7-8 uker, med slim og diverse, noe friskt blod. Hadde også smerter. Er i dag over 13 uker og alt så heelt fint ut på ultralyd i går.
 
Jeg blødde litt i uke 10, men det var bare litt på papiret etter å ha vært på do. Fikk UL dagen etterpå og alt var heldigvis fint med den lille
 
Har blødd av og på siden uke 5. Er 11+4 nå. Har blødd både friskt og gammelt blod. Har vært på ultralyd flere ganger, og de finner ikke noe som er galt. Morkaken min dannes over livmormunn, så det kan være en årsak, men det vet de ikke.

Blødde sist i går, men har blødd så mange ganger nå at jeg ikke bekymrer meg så veldig mye...skal på ultralyd igjen neste uke:-)
 
Blødde mye når jeg var 8+5. Var så mye at det var helt rødt i toalettet og jeg var overbevist om at dette var slutten! Fikk sjokk og gråt som et barn på ultralyd der alt var fint. Hørt hjertet senest i dag så vet at det er liv enda (11+0). Har blødd de to andre svangerskapene også men ikke samme mengde. Og litt blød på papiret to ganger etter sex.
 
Ikke blødd heldigvis. Merker jeg sjekker ekstra godt hver gang jeg har vært på do for å være sikker på at det ikke er noe blod å se :eek:
 
Så godt å høre svarene deres! Jeg heller vel mot at min blødning sannsynligvis var uskyldig, men tør ikke slå meg helt til ro før det er bekreftet at hjertet slår.
 
Hadde flere runder med småblødninger i første trimester sist svangerskap og har nå en perfekt 2-åring som ble født fire dager før termin :-) Fikk time hos legen nærmeste åpningsdag hver gang og henvisning til ultralyd to av gangene. Denne gangen har jeg hatt en pitteliten dråpe etter en joggetur i uke 6, med det var tydelig pga aktiviteten, er i uke 10+2 nå og hadde en tidlig ultralyd (privat) tidligere i uken der vi fikk se en perfekt aktiv liten krabat^^ Jeg har også hatt spontanabort tidligere og da stoppet ikke blødningene opp eller bremset ned før det var over, og det var helt rødt hele tiden. Håper det går bra for deg og at du får sjekket det ut så fort som mulig så du slipper å være bekymret så lenge! :)
 
Ja natt til i dag kom det en god del rødt blod... slimete også, sikker på at nå var det dødt og ingen aprilspire på oss.. men neida sjekket med doppler i formiddag og da var det liv [emoji173]️ 10+2
 
Har blødd for første gang i dag, 10+4... friskt men veldig «utvannet», så håper det bare er slimhinner som er litt sarte og at det ikke kommer mer nå :(
 
Back
Topp