Flere som har begynt på jobb?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hadde min første dag i dag å det gikk overraskende bra :) men var veldig skummelt å tenke på :p

Ikke ennå, tar siste rest av ferien nå og starter i september. Grugleder meg! Så bra det gikk fint! Var det merkelig å være borte fra barnet? Vi har sikkert godt av å sosialisere oss litt igjen snart:)

Har begynt ja :) Tatt på meg en del vakter nå da ene niesa vår passer Edvin mens jeg jobber :) Men fram til januar ca skal kun inn igjen på min helg(jobb hver 3) :)
Syns det var deilig og komme seg ut jeg ;) Sosialt er det å. Hehe

Ikke ennå, tar siste rest av ferien nå og starter i september. Grugleder meg! Så bra det gikk fint! Var det merkelig å være borte fra barnet? Vi har sikkert godt av å sosialisere oss litt igjen snart:)
Deilig med en mnd igjen da :D

Det var rart å være så lenge vekke ja, men samtidig litt deilig å :) måtte susse masse på han når jeg kom hjem :D

Har begynt ja :) Tatt på meg en del vakter nå da ene niesa vår passer Edvin mens jeg jobber :) Men fram til januar ca skal kun inn igjen på min helg(jobb hver 3) :)
Syns det var deilig og komme seg ut jeg ;) Sosialt er det å. Hehe
Så herlig :D

Ja det er godt å sosialisere seg litt igjen :D det trengs det å :)

Er hjemme :) i hvert fall til februar. Så får vi se.

Begynte å jobbe på mandag! Veldig rart å være borte fra frøkna i så mange timer men har 2 timer ammefri og betalt lunsj så får klemt inn veldig mye kos siste halvdel av dagen ❤️

Ulempen er at jobben er litt småkjedelig og det skjer veldig lite der nå så får en del tid til å kjede meg og savne de hjemme.

Skal jobbe 4 uker, ha 3 ukers ferie med pappaen også jobbe 3 uker igjen. Så blir det 7 uker perm før barnehagestart

Begynner om 2 uker.. Blir spennende å se hvordan hodet henger med, etter 10 mnd hjemme i babymodus:) Skal ha en stor hovedforhandling etter bare to uker i jobb, så håper det går bra:s

Skal tilbake om ca tre uker, blandet følelser :O

Er i perm enda, og det helt til midten av sept. Da har jeg også tatt ut all ferie. Går deretter over i ulønnet perm, men kommer til å ta noe ekstravakter gjerne.

Begynner 22 august :) både gleder meg og gruer meg litt. Føler ikke hjernen er helt på plass enda :o

Har ferie nå i fire uker til, så ulønnet permisjon. Vi har flyttet i sommer også, så jeg må finne meg ny jobb! I verste fall må jeg pendle de ti ukene samboer skal ha permisjon fra januar..

Back
Topp