Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skulle gjerne ha malt og gjort klart nå, men jeg er ubrukelig med bekkenplager, mannen utslitt av å gjøre alt og alle butikker er stengt Også må vi egentlig prioritere å bli ferdig med vaskerom først
Vi skal også ha baby hos ihvertfall første halvår, men med to barn blir det fort litt travelt å ordne det senere. Det gikk fint med første, da gjorde vi ingenting før baby nærmet seg 6 mnd
Åå huff! ja det jeg er litt redd for, å bli for plaget med smerter til at det bare blir slit å gjøre det. Skal være litt kos og blir nok soving på vårt rom de første mnd her også uansett.Vi skulle gjerne ha malt og gjort klart nå, men jeg er ubrukelig med bekkenplager, mannen utslitt av å gjøre alt og alle butikker er stengt Også må vi egentlig prioritere å bli ferdig med vaskerom først
Vi skal også ha baby hos ihvertfall første halvår, men med to barn blir det fort litt travelt å ordne det senere. Det gikk fint med første, da gjorde vi ingenting før baby nærmet seg 6 mnd
Dere som har kommet litt lenger i planleggingen - hvilken farge skal dere ha på barnerommet? Vi må male og vil ha noe lunt og fint.
Jeg har egentlig lyst å male om jenta vår sitt rom også, liker ikke helt nyansen på grønnfargen mannen valgte, haha