Flere som har begynt å kjenne spark?

Kjente fra rundt uke 15-16 med morkaka forran som førstegangs.

Men, jeg er ganske sensitiv i livmora, så merker liv fort. Som førstegangs må man ofte ha tydeligere spark for å tro på at det er liv, men om man tillater seg å tro at de andre følelsene kommer av baby så kan man merke endel.
Fra tidlig av er det litt som om noen forsiktig og litt klønete prøver å kose deg med en knoke feks. Eller at noe gnur og rører på seg litt innafor hoftekammen. Mye lavere ned enn man ofte tror :)
Takk for svar :Heartred Da håper jeg inderlig jeg kjenner noe om ikke så altfor lenge. Det skjer mye der nede, men vanskelig å vite hva som er hva :p

Jeg er 15+4 med morkaken foran og førstegangs :dead: fått høre at det vil ta lengre tid å kjenne noe. Andre som også har hatt morkake foran med første? Isåfall når kjente dere liv første gang?
se svaret mitt lengre opp :Heartbigred

Er 16+6 (nå etter midnatt) og kjenner om morgenen og ca hver gang jeg spiser. Når jeg hører babyen med doppler og den rører på seg så kan jeg kjenne det. Spennende fremover :happy:

Nå er jeg rimelig sikker på at det er en liten baby jeg kjenner innimellom :Heartpink Uke 15+1, og har følt på «noe» siste uka! Med første kjente jeg vel ingenting før uke 24! Da lå morkaka forran.. da fikk jeg heller ikke noe mage sånn før rundt uke 20 kanskje, men nå har magen også kommet frem litt allerede!

17+3 i dag, og har endelig begynt å kjenne bevegelser!:excited001 Har kjent noen små bevegelser tidligere, men har vært usikker på om det har vært baby eller bare magen min, men nå i dag har det ikke vært noe tvil. Kjente ikke noe utenpå magen, men kjente at det var ordentlig romstering inni over lengre tid. Førstegangsgravid, så det er ekstra spennende å endelig kjenne bevegelser for første gang :Heartred Nå begynner det å føles enda mer ekte at det faktisk er et barn inni der :love7

Ja, begynte såvidt å kjenne litt «bobling» tidligere denne uka, da jeg var 14+2 ca. I dag er jeg 15+0 og kjent mye bevegelse i morges når jeg våknet og nå i kveld :smiley-ashamed005 Kjennes ut som svak kiling/bukting/blafring. Førstegangs, men morkaken bak. Og har aldri kjent noe liknende så er helt sikker på at det er babyen! Langt nede ved trusekanten liksom, på høyre side. Veeeldig koselig og magisk

16+0 i dag og ikke kjent noe spark enda (førstegangsgravid), men føler av og til at det kribler/er en liten fisk som beveger seg:happy:

Back
Topp