Flere som har begynt å kjøpe klær?

MammaKaos

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Er det noen flere enn meg som har begynt å kjøpe klær til babyen?

Da jeg var i Thailand i juni klarte jeg ikke å la vær å kjøpe noen av de nydelige kjolene jeg fant der. Alt er jo latterlig billig der, så jeg endte faktisk opp med 14 småkjoler, haha :p

Kjøpte også en vinterdress i str 3 mnd to dager etter positiv test. Måtte feire litt ;)

Noen andre som så smått har begynt å kjøpe klær, eller venter dere til alt er litt mer sikkert?

Har bare kjøpt et par sokker jeg som jeg gav til samboeren I julekalenderen når jeg fant ut at jeg var gravid :p føler ikke helt jeg hører hjemme på barneavdelingene enda, det er vell litt for urealistisk for meg enda. Men er nesten ferdig med en strikket body da :)

Har ikke begynt å kjøpe ennå, men er ganske flink til å Google. Håper ærlig talt å arve en del klær og utstyr. MEN det er jo stas å kjøpe litt også da:) dessuten greit å spre utgiftene utover. Eller er dere kanskje flinke og sparer litt hver mnd?

Har ikke begynt å kjøpe ennå, men er ganske flink til å Google. Håper ærlig talt å arve en del klær og utstyr. MEN det er jo stas å kjøpe litt også da:) dessuten greit å spre utgiftene utover. Eller er dere kanskje flinke og sparer litt hver mnd?
Tja pleier å være flink å spare, men nå har vi gjort så mye hjemme at det har blitt lite sparing. Håper å få spredd utgiftene litt utover, vi trenger jo alt nytt og arver nok ingenting :/

Har så mye fra "storebror", så rart å si det ;-) så venter til etter ultralyd :-)

vi venter til vi vet kjønn, er begge studenter så begrenset hva vi har råd til. Til eldste arver jeg fortsatt alt av klær, og vet min mor har tatt vare på babytøy :)

Vi har jo alt etter frøkna så venter til etter oul :-)

Venter også til etter oul. Må nok også få litt oversikt over hva vi egentlig har. .

Mamma har strikket bittesmå babysokker, og holder på med jakka nå ;) har ikke kjøpt noe enda.

Utstyr har jeg kjøpt inn, men ikke klær. Har litt nøytrale klær fra sist svangerskap, men når vi får vite kjønnet blir det nok babyklærshopping :p

Venter til jeg vet at alt går bra, men har ei kusine som fikk barn i september 2014, så hun har sortert og lagt av til meg :-)

Nei.. Mulig det blir noen småinnkjøp i litt nøytrale farger, men satser på å vente til hvertfall uke 12 :) har også masse etter det som blir storesøster ;) men blir det en gutt skal han slippe å gå i bodykjoler :p så da må noe nytt handles inn :)

Når jeg var gravid med første mann shoppe jeg hele tiden og mye i begynnelsen :P men nå har jeg jo alt av store ting og alt for mye guttetøy. Så må vente med shoppinga til vi får vite kjønnet. Visst det er gutt trenger jeg ikke å shoppe noen ting mer, visst det er jente, blir det mye shopping :D håper på jente ;)

Jeg har kjøpt et par bodyer. :) Ellers har jeg fullt sett med klær etter storebror og storesøster, så jeg prøver å la være å kjøpe enda mer nøytralt tøy i alle fall. Etter at jeg får vite kjønn skal jeg handle litt mer, selv om jeg egentlig har nok av både gutteklær og jenteklær også.

Vi har innmari mye etter storebror, så ventet nok litt. Etter oul kommet jeg nok til å feire med enten noe jentete eller guttete :)

Er ganske langt på vei (26+3) men har ikke ønsket å kjøpe noe enda. Har fått noen bodyer og slikt, men vil nok fortsatt vente en liten månde til :-)

Vi har jo alt fra storesøster..MEN vi venter til UL for å se kjønn.. Blir det gutt er det en del klær som må innhandles... Er det jente er det jo stas med litt nytt likevel :D

Back
Topp