Koriander
<3VImsus<3
Så
så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så bra
Gleder meg jeg også!Idag klarte jeg ikke holde meg lenger, og handlet litt ting til lillesnupp som jeg har siklet etter ganske lenge...
Flere som har kjøpt litt ting og vil vise?
Vis vedlegget 170398
Hvor har du fått tak i de kleshengerene?
Hvor har du fått tak i de kleshengerene?
Sååå mye fint!! ❤
Kan jeg få spørre hvor du har fått tak i de kleshengerne?
Hadde jeg sett litt lengre ned på siden så hadde jeg sett at du hadde svart noen andre på det før jeg spurte Beklager!
Jeg har handlet alt for mye! Og får ikke vite kjønn før om tre uker, så alt jeg hat kjøpt er enten hvitt,grått eller mørke blått synes rosa og mørkeblått er såå fint sammen og blir det ikke rosa er det jo uansett blått
I tillegg har vi kjøpt stellebord, stellematte og Babynest
Hvor mye klær bør man egentlig i ha i str. 50 og 56? Er så vanskelig synes jeg...
Jeg kjenner at etter oul og vi ikke fikk vite kjønn, mistet jeg litt av piffen.... Så har ikke kjøpt noe annet enn noen få par sokker, lue og votter....
Har faktisk tenkt tanken, men her koster det 1500kr for privat ul, og tenker det er penger jeg heller vil bruke direkte på bebisen enn kun for å få stilnet nysgjerrigheten....Jeg skjønner at du mistet litt piffen Man har jo på en måte en viss forventning Hadde følt det på samme måte jeg også...
Kan jo bestille ul privat og ta en ekstra titt etterhvert.......
Har faktisk tenkt tanken, men her koster det 1500kr for privat ul, og tenker det er penger jeg heller vil bruke direkte på bebisen enn kun for å få stilnet nysgjerrigheten....
Det er helt sant!! Vi fikk vite det viktigste på oul, så får vi bare vente i spenning!Ja, kjære vene, de vet å ta seg betalt
Det viktigste er jo at alt er bra