Flere som har begynt å handle litt? :D

Jeg har handlet alt for mye! Og får ikke vite kjønn før om tre uker, så alt jeg hat kjøpt er enten hvitt,grått eller mørke blått :) synes rosa og mørkeblått er såå fint sammen ;) og blir det ikke rosa er det jo uansett blått ;)

I tillegg har vi kjøpt stellebord, stellematte og Babynest :)

Hvor mye klær bør man egentlig i ha i str. 50 og 56? Er så vanskelig synes jeg...

Jeg kjenner at etter oul og vi ikke fikk vite kjønn, mistet jeg litt av piffen.... :( Så har ikke kjøpt noe annet enn noen få par sokker, lue og votter....

Jeg har bestilt vogn og kjøpt bilstolpose, vogn pose og skinn til denne, bbhugme og tummy tub :) har ingen klær enda men strikket en body og et babyteppe <3

Jeg handla litt i dag, to sett med omslagsbody og bukse m/fot på HM, en body og strømpis på KappAhl (Newbee). Ene settet var i en nydelig grønnfarge, resten beige og hvitt. OUL neste uke, får vi vite kjønn da kjøper jeg nok et sett til i mer typisk "kjønna" farge, og så har vi egentlig nok klær. Kjøpte i 56, A var 3560 g og 53 cm da han kom og 56 passa perfekt de første ukene.

Med to gutter fra før klarte jeg ikke dy meg når jeg fikk vite jente på OUL og kjøpte en rosa newbie kjole på KappAhl rett etter ul ❤️

Jeg har handlet alt for mye! Og får ikke vite kjønn før om tre uker, så alt jeg hat kjøpt er enten hvitt,grått eller mørke blått :) synes rosa og mørkeblått er såå fint sammen ;) og blir det ikke rosa er det jo uansett blått ;)

I tillegg har vi kjøpt stellebord, stellematte og Babynest :)

Hvor mye klær bør man egentlig i ha i str. 50 og 56? Er så vanskelig synes jeg...

Åhh mørkeblått og rosa er nydelig sammen, helt enig :D :Heartpink

Utifra min erfaring brukte jeg str 50 i fire dager ish på eldste (han var 3765 gr og 49 cm), og to ukers tid på lillesøster som var 3262 gr og 47 cm :) Så jeg kjøper noe i 50, og mer i 56 ;)

Jeg kjenner at etter oul og vi ikke fikk vite kjønn, mistet jeg litt av piffen.... :( Så har ikke kjøpt noe annet enn noen få par sokker, lue og votter....

Jeg skjønner at du mistet litt piffen :Heartred Man har jo på en måte en viss forventning :shy: Hadde følt det på samme måte jeg også...
Kan jo bestille ul privat og ta en ekstra titt etterhvert.......;) :Heartred

Ikke kjøpt noe. Har så mye fra før at det blir nok ikke noe nytt denne gangen tror jeg. Gleder meg bare til å pakke ut babytøyet jeg har igjen. Blir som nytt:)

Har kjøpt ammepute (for fant den jeg ville ha billig) og spedbarnsinnlegget til ergobaby siden det også var billig, kommende mormor har handlet noe, men har ellers ikke kjøpt noe.

Har OUL om to uker så blir vel handlet noe etter det, men begynner nok med sortering av det vi har fra før av. Etter to barn prøver jeg å minimere bomkjøp.

Ang størrelser så har mine vært født for tidlig og vært små så blir nok både str 44 og 50 her. Begge mine har mer eller mindre hoppet over 56

Jeg skjønner at du mistet litt piffen :Heartred Man har jo på en måte en viss forventning :shy: Hadde følt det på samme måte jeg også...
Kan jo bestille ul privat og ta en ekstra titt etterhvert.......;) :Heartred
Har faktisk tenkt tanken, men her koster det 1500kr for privat ul, og tenker det er penger jeg heller vil bruke direkte på bebisen enn kun for å få stilnet nysgjerrigheten....

Har faktisk tenkt tanken, men her koster det 1500kr for privat ul, og tenker det er penger jeg heller vil bruke direkte på bebisen enn kun for å få stilnet nysgjerrigheten....

Ja, kjære vene, de vet å ta seg betalt :p:eek:
Det viktigste er jo at alt er bra :happy::happy::happy:

Back
Topp