Flere som har begynt å handle litt? :D

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Idag klarte jeg ikke holde meg lenger, og handlet litt ting til lillesnupp som jeg har siklet etter ganske lenge...:hilarious::D:Heartpink

Flere som har kjøpt litt ting og vil vise? :D:love7:hello2

nnnnn.JPG

Så mye fint :D venter til etter OUL på mandag. Om alt ser bra ut da skal vi bestille vogn og shoppe litt :D

Åhh spennende altså!! :D:D:Heartred Masse lykke til og kos dere med ultralyd og shopping :happy::happy:
Det blir liksom mer og mer virkelig for hver uke som går...og ihvertfall når man handler inn saker og ting ;):Heartpink

Åhh spennende altså!! :D:D:Heartred Masse lykke til og kos dere med ultralyd og shopping :happy::happy:
Det blir liksom mer og mer virkelig for hver uke som går...og ihvertfall når man handler inn saker og ting ;):Heartpink

Ja ikke sant, er spent på min egen reaksjon på ultralyden :joyful: vårt første barn! Har sett noen episoder av jordmødrene, griner til hver fødsel :hilarious:

Blir nok mer virkelig etter UL ja. I allefall når man ikke vet helt om det er liv man kjenner enda :happy:

Venter til vi har flyttet neste fredag til å kjøpe inn store ting. Kanskje jeg kjøper et plagg eller to etter OUL om ei uke :)

Koselig altså!!! Her har vi ikke handlet noe enda... om det er en gutt i magen har vi nok det vi trenger fra før, men om de på mandag skulle si at det er en liten jente inni der, kan det vel kanskje hende at mammaen faller for fristelsen til å kjøpe et rosa plagg eller to.... ;)

Så mye fint :) Har kjøpt vogn og vognpose på grunn av tilbud:) Begynner med de andre innkjøpene om vi vår bekreftet kjønn på oul om noen uker :)

Har ikke handlet noe enda. Skal på oul om en uke. Blir det jente så har vi det meste. Men blir det gutt må jeg handle litt klær. Blir spennende å finne ut av:love2

Etter OUL handlet jeg litt interiør til babyrommet og en rangle❤️ Han kommer jo til å arve det meste av klær og utstyr fra storebror, men er nødt til å ha litt nytt også:) Er jo så koselig å handle til de minste:D

Back
Topp