Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vel bare si det rett ut tenker jeg.. " Du altså.. jeg er gravid jeg. Og terminen er i februar. "Gruer meg for selve samtalen, selvom jeg vet at det egentlig bare er koselig... hvordan sier man det liksom?
Jeg ville fulgt rådet om å si det rett ut, jeg var så nervøs at jeg knotet litt først, så hun ble jo redd jeg skulle slutte Men da ble hun jo kjempelettet når det "bare" er et svangerskap det er snakk omGruer meg for selve samtalen, selvom jeg vet at det egentlig bare er koselig... hvordan sier man det liksom?
Her gikk det over all forventing har også hatt samtale om tilrettelegging, og det skulle vi fikse uten problem hjelper å være dønn ærlig [emoji7]
Må bare skryte litt av min leder
Han ringte i dag og ville høre hvordan det går (jeg er 90% SM). Flere ganger sa han at jeg måtte bare overføre mitt arbeid til han og andre i avdelingen og at det viktigste nå var at jeg tar vare på meg selv og helsa
Er så heldig som har en så forståelsesfull leder
Hva jobber du med?Her var "Arbeidsgiver" den første som fikk vite det. Men sånn er det når man jobber for seg selv. Utrolig vanskelig å tilrettelegge, og pokka nødt å stille på jobb selv om jeg er helt grønn av kvalme, men ville ikke hatt det annerledes. Senest idag fikk jeg være med å få ett nytt lite liv til verden.
Jeg må ærlig talt si at jeg gruer meg mer til å fortelle til sjefen enn fødselen selv... Var sykemeldt i 3 mnd nå i vår og har akkurat kommet tilbake 100%. Ble sykemeldt fordi sjefen trakasserte meg. Vurderer å sende en sms[emoji85]..
Herlighet.. Skjønner du gruer deg hvis du blir trakassert av sjefen![emoji50] Prøv å trekk pusten og bare si det rett ut, hvis sjefen er kjent for å være udregelig syns jeg det er innafor med en SMS eller mail[emoji6] Du trenger jo egentlig ikke si noe før 3 mnd før perm, men det er nok bedre å bare få det ut[emoji4]
Sånn som magen min vokser, kommer dette til å bli synlig snart nok... kanskje jeg skal vente til da? Vi var ute og spiste med alle på jobben i dag, og jeg sa nei til alkohol, så kanskje jeg allerede har plantet en mistanke...[emoji1374]. Vet det høres skikkelig feigt ut, men han her er en lite trivelig type.
Du kan ikke fortelle det til et par kollegaer først og ha de rundt deg når du sier det til sjefen da? Skjønner godt at du ikke vil si det til han hvis han er så utrivelig. Jeg gruet meg til å si det også, men min sjef er jo kjempekos.
Kommende bonde, men sper på ventetiden som avløserHva jobber du med?