flere som gleder seg..

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
til å begynne å trene igjen? jeg gjør.. skal begynne å trille litt turer hvis vi får det til, mye å tenke på når jeg har to barn [:D] og den ene er både høyt og lavt [:D]

kanskje jeg skal få tak i en bæremeis, så kan snuppa sitte der når hun blir lei av å gå selv..[8|]

men gleder meg til å gjennoppta slanking og komme i superform igjen..men tørr ikke helt å starte for tidlig heller, vil ikke gjøre NOE som kan risikere at jeg mister melka...så skulle vel tatt det litt med ro mens jeg ammer enda? men går ikke ned i vekt av amming jeg..

jepp gleder meg til å komme i form igjen .. har begynt så smått, var på innebandy trening om mandagen i 2 timer, men unngikk styrketrening .. blir nok mye turer og situps utover våren[:D]

Jeg har så smått startet opp med å gå turer, men er nokså preget av bekkenløsning enda. Dritt! Har forsøkt meg på litt pilates også, går greit så lenge jeg tar det med ro, og må være litt forsiktig med overkroppen, melka kommer jo sprutende med en gang jeg tar litt hardt i:-/

Men deilig å bevege seg ja, og gleder meg til gamlekroppen er tilbake:-)

ORIGINAL: dørti gullkorn

Her skal jeg begynne å trene igjen etter 6ukerskontrollen[:D]
gleder meeeg!!!

er den jeg venter på jeg og.. har bestilt meg 30 day shred denne uken så det er ingen unnskyldning lenger [:)] håper på å oppnå store resultater med den, stramme opp litt, siden en ikke skal slanke seg når man ammer [:)]

ORIGINAL: bibbiii

ORIGINAL: dørti gullkorn

Her skal jeg begynne å trene igjen etter 6ukerskontrollen[:D]
gleder meeeg!!!

er den jeg venter på jeg og.. har bestilt meg 30 day shred denne uken så det er ingen unnskyldning lenger [:)] håper på å oppnå store resultater med den, stramme opp litt, siden en ikke skal slanke seg når man ammer [:)]

da er vi to.....gruer meg neste litt....hehe..[;)][;)]

aldri trent jeg ;P gikk på håndball i 9 år da. slutta når jeg var 15 eller 16.. ikke trent etter det ;P ekke no glad i å trene jeg! hehe.. men nå tar jeg trilleturene som trening :)[:)]

Back
Topp