Flere som går gjennom jula rett etter å ha mistet?

Så leit å høre at vi er flere som opplever en tøff jul ❤️ Jeg ligger akkurat nå i sykehussenga og venter på å bli trillet inn til kirurgisk abort. Vi har prøvd i godt over 3 år, det siste året gjennom IVF. Har blitt gravid på 3 av 4 innsett, men de har endt i kjemisk, SA tidlig i oktober og nå fikk vi konstatert MA på ultralyd rett før jul (skulle vært 8+1 idag). Denne gangen kjentes annerledes ut, og vi så hjerteslag på 2 tidlige kontroller, men så var det ikke lenger utvikling eller liv. Klinikken kontaktet sykehuset, men ville ikke at jeg skulle gjennomføre aborten rett før jul. Vet ikke om jeg synes det var noe bedre, for har hatt mareritt om dagen i dag hele jula. Nå vil jeg bare ha det overstått og se fremover, men det er så forbanna tøft! Sende varme tanker til dere ❤️
Så trist å leseSender deg varme tanker.
 
Her endte IVF og innsett få dager før jul i kjemisk graviditet. Svake tester og i dag begynte jeg å blø. Har tidligere hatt to MA. Happy new year!
 
Å… husker når jeg fikk med meg at du var blitt gravid ❤️ så leit å høre…
Her ble det ikke lenger enn 5 dager med pos test før det slapp igjen 4 des.. :(
IKM i morgen igjen, men er usikker på om jeg har hatt EL i det hele tatt for temp har vært heeelt på bærtur..
Oi, så ikke denne før nå..
Jeg mistet også tidlig, heldigvis! Bare 4+6. Men det skjer mye i hodet på de få dagene, jeg tror det alltid er tungt å miste, men det blir klart verre jo lengre du er på vei. Jeg slapp unna klyss med syklusen, det er jeg glad for!
Hvordan går det med deg, har du blitt gravid igjen? ❤️
 
Hvordan går det med dere andre som også hadde en tung jul? :Heartred
Jeg fikk positiv test 15 januar❤️ men allerede 19 januar sank testen igjen og at jeg mistet for andre gang på rad var et faktum.. jeg måtte vente i 5 dager på tr, den ventingen var grusom.
Det var tungt psykisk og fysisk å miste igjen. Nå venter jeg el i løpet av uken som kommer, men jeg kjenner jeg tar mer avstand denne gang. Jeg er redd for både positiv og negativ test!
Men jeg har fått progesteron av gynekologen som jeg skal ta etter el, håper det er hjelpen jeg trenger om det sitter en ny spire denne gang❤️

Hvordan går det med deg? ❤️
 
Oi, så ikke denne før nå..
Jeg mistet også tidlig, heldigvis! Bare 4+6. Men det skjer mye i hodet på de få dagene, jeg tror det alltid er tungt å miste, men det blir klart verre jo lengre du er på vei. Jeg slapp unna klyss med syklusen, det er jeg glad for!
Hvordan går det med deg, har du blitt gravid igjen? ❤️
Og jeg så ikke denne før nå! Så rart jeg ikke fikk med meg.
Var rart å lese hva jeg hadde skrevet da om følelsen da. Det føles kjempe lenge siden ut og det er jo faktisk det og. Jeg ble gravid igjen i feb/mars mnd skifte, og var kommet til 10+4 før jeg fant ut at det hadde stoppet i 8+2 :( var veldig tøft :( ble ferdig med aborten i går :( Så nå er jeg på null igjen… hvordan går det med deg? ❤️
 
Og jeg så ikke denne før nå! Så rart jeg ikke fikk med meg.
Var rart å lese hva jeg hadde skrevet da om følelsen da. Det føles kjempe lenge siden ut og det er jo faktisk det og. Jeg ble gravid igjen i feb/mars mnd skifte, og var kommet til 10+4 før jeg fant ut at det hadde stoppet i 8+2 :( var veldig tøft :( ble ferdig med aborten i går :( Så nå er jeg på null igjen… hvordan går det med deg? ❤️
Åå kjære deg, så trist du opplevde dette❤️❤️ det må være ekstra vondt når du har kommet så langt, og finner det ut på ul. For et slag i magen det må være:( håper du har mye støtte rundt deg❤️ skal dere prøve igjen med en gang?
Jeg er fremdeles på prøver forumet, jeg :laughing002:bag: ble gravid i desember, januar og mars, men mistet alle mellom 4+0-4+6. Nå venter jeg på el som sikkert kommer i morgen. Håper det blir terminspire denne gang ❤️
 
Åå kjære deg, så trist du opplevde dette❤️❤️ det må være ekstra vondt når du har kommet så langt, og finner det ut på ul. For et slag i magen det må være:( håper du har mye støtte rundt deg❤️ skal dere prøve igjen med en gang?
Jeg er fremdeles på prøver forumet, jeg :laughing002:bag: ble gravid i desember, januar og mars, men mistet alle mellom 4+0-4+6. Nå venter jeg på el som sikkert kommer i morgen. Håper det blir terminspire denne gang ❤️
Ja det var veldig tøft, mannen var vekkreist på jobb så var alene med ungene. Tøft å holde masken! Hadde vært på ul i 6+4 og fikk høre bankende hjerte så trodde det skulle gå bra :( Men noooe med magefølelsen gjorde at jeg ikke klarte å vente til TUL og tok en privat … :(

Ja jeg tror vi prøver igjen, men med reisejobben til mannen er det vanskelig… sukk …
Ja håper virkelig vi snart få noen terminspirer snart ❤️ Så mange SA/kjemiske er virkelig tøft det og… Vi jobber vel begge mot klokka i alder og så det er så ekstra kjipt! ❤️
 
Ja det var veldig tøft, mannen var vekkreist på jobb så var alene med ungene. Tøft å holde masken! Hadde vært på ul i 6+4 og fikk høre bankende hjerte så trodde det skulle gå bra :( Men noooe med magefølelsen gjorde at jeg ikke klarte å vente til TUL og tok en privat … :(

Ja jeg tror vi prøver igjen, men med reisejobben til mannen er det vanskelig… sukk …
Ja håper virkelig vi snart få noen terminspirer snart ❤️ Så mange SA/kjemiske er virkelig tøft det og… Vi jobber vel begge mot klokka i alder og så det er så ekstra kjipt! ❤️
Så tøft å stå i det alene ❤️ må være vondt å se ett bankende hjerte og tro at det skal gå bra, men så gjør det ikke det. Godt du tok en ny ul og ikke ventet helt til toul!

Den klokken tikker ja! Veldig frustrerende, særlig for deg som i tillegg må forholde deg til en mann som er lenge borte på jobb. Det må være så kjipt å gå glipp av en pp❤️
 
Back
Topp