Flere som fryser??

Væren84

Forelsket i forumet
Jeg er så kald!! Fryser hele tiden! Sånn at jeg lurer på om jeg holder på å få feber, men får det ikke. Aner ikke om dette er normalt jeg? Noen som vet? [:)]

jeg fryser mye på jobb, men trodde det var fordi det var kaldt der...

jepp!! men ikke hele tida. Nå har jeg ullsokker, fleecejakke og pledd!! hehe

Å, så bra det ikke bare var meg! Tror jo hele tiden at jeg holder på å bli sjuk, hehe. Nei, vi får tulle oss inn i pledd og fyre i peisen[:D]

Tror det er ganske normalt ja. Hadde det på samme viset de tre siste gangene jeg var gravid. Denne gangen er det omvendt med meg, er så varm hele tiden at jeg føler jeg skal renne bort.....skulle nesten tro jeg var kommet i overgangsalderen eller noe[:D]

Jaa, kaldt overalt [8|]

Hos meg er det heltetokter og små frysing om hverandre. Men hetetoktene er værst. [&:]

ORIGINAL: civciv

Hos meg er det heltetokter og små frysing om hverandre. Men hetetoktene er værst. [&:]

Her også!! Fryser og svetter om hverandre på dagtid og våkner nesten hver natt våt av svette.

ORIGINAL: Moniqas

ORIGINAL: civciv

Her også!! Fryser og svetter om hverandre på dagtid og våkner nesten hver natt våt av svette.

Signerer..

ja tror det e normalt.. gikk med tre gensera her om dagen, og det va ca 18 grader ute....

Godt jeg har bestilt meg atter en alvekjole [:D] *gleeeedeseg*

Back
Topp